اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتصاب رانندگان تاکسی‌ در کرانه باختری در اعتراض به افزایش قیمت سوخت

خبرگزاری فارس: رانندگان خودروهای عمومی در سراسر کرانه باختری صبح امروز در اعتراض به افزایش قیمت سوخت اعتصاب کردند.

اعتصاب رانندگان تاکسی‌ در کرانه باختری در اعتراض به افزایش قیمت سوخت

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، در ادامه اعتراضات مردمی به سیاست‌های دولت «سلام فیاض» صبح امروز نیز رانندگان تاکسی‌های خطی در سراسر کرانه باختری به مدت 2 ساعت در اعتراض به افزایش قیمت سوخت اعتصاب کردند.

اعتصاب رانندگان خودروهای عمومی بنا به دعوت سندیکای شرکت‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در اعتراض به افزایش قیمت سوخت انجام گرفت.

این اعتصاب باعث شد که کارکنان امروز به موقع در محل کار خود حاضر نشوند.

«منذر طه» مدیر خط بیرزیت-رام‌الله در این باره گفت که رانندگان و سندیکای اتوبوسرانی مخالف افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌ها هستند زیرا این کار بار مشکلات شهروندان را سنگین‌تر می‌کند.

وی خواستار کاهش قیمت سوخت شد و اشاره کرد که بخش حمل و نقل در کرانه باختری تصمیم دارد در صورتی که دولت از تصمیم خود برای افزایش قیمت سوخت منصرف نشود، دوشنبه آینده اعتصاب عمومی برگزار کند.

در استان بیت لحم نیز ده‌ها خودروی عمومی صبح امروز در منطقه باب الزقاق در شهر بیت لحم در اعتراض به افزایش قیمت سوخت اعتصاب کردند.

در همین راستا تعدادی از شهروندان نیز به صورت خودجوش دست به تظاهرات علیه دولت زده و شعارهایی در مخالفت با افزایش قیمت برخی کالاها سر دادند.

این در حالی است که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنانی در نشست شورای اتحادیه عرب که دیروز در سطح وزرای خارجه عرب برگزار شد، گفت که مطالبات ملت در فلسطین به حق است و شامل کاهش قیمت‌ها و پرداخت کامل حقوق‌هاست.

وی افزود: بهار فلسطینی آغاز شده است و ما موافق خواسته ملت هستیم.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول