اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات مردم فلسطین علیه سیاست‌های اقتصادی دولت «سلام فیاض»

خبرگزاری فارس: گروه‌ها و جریان‌های ملی فلسطین در رام‌الله با مشارکت فعالان سیاسی و حقوقدانان و خانواده‌های اسرا تظاهراتی را علیه سیاست‌های اقتصادی دولت «سلام فیاض» برگزار کردند.

تظاهرات مردم فلسطین علیه سیاست‌های اقتصادی دولت «سلام فیاض»

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری«فلسطین الیوم»، مردم فلسطین در رام‌الله با برگزاری تظاهراتی سیاست‌های دولت فیاض که منجر به افزایش تورم و افزایش مالیات‌ها شده است، محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که در آن خواستار رعایت انصاف و عدالت در قبال قشر کم درآمد و رسیدگی به اوضاع نابسامان اقتصادی کارگران، خانواده‌های شهدا و اسرا و توقف تحمیل مالیات‌های سنگین شدند.

تظاهرات‌کنندگان توقف اجرای تصمیم مربوط به افزایش مالیات‌ ارزش افزوده بر تمامی کالاها و خدمات به میزان 1 درصد که قرار است از اوایل ماه سپتامبر اجرایی شود، خواستار شدند.

در همین رابطه «خالد منصور» گفت که ملت فلسطین اعتماد خود را نسبت به این دولت از دست داده و از سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی آن ناراضی هستند زیرا مشکلات مردم را بیشتر کرده و بیکاری نیز افزایش یافته است.

وی همچنین اظهار داشت که این اعتراضات تنها علیه دولت نیست بلکه علیه ریاست تشکیلات خودگردان نیز هست زیرا این دولت به دستور «محمود عباس» تشکیل شده است و این دولت مالیات‌ها را تعیین و باعث تورم و گرانی شده است.

وی هشدار داد که مردم به صورت گسترده‌تر علیه دولت و سیاست‌های اقتصادی آن تظاهرات خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول