اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

عرضه قلیان در بوستان‌های شهر فرون‌آباد ممنوع شد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: عرضه قلیان در بوستان‌های شهر ممنوع شده و با عرضه‌کنندگان قلیان در این گونه اماکن برخورد جدی می‌شود.

عرضه قلیان در بوستان‌های شهر فرون‌آباد ممنوع شد

علی‌بند علیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: براساس تصمیمات جدید اتخاذ شده از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت و لزوم برخورد شدیدتر با عرضه‌کنندگان قلیان در بوستان‌ها، عرضه قلیان در تمام اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع شده و اطلاع‌ر‌سانی در مورد ممنوعیت این کار نیز صورت گرفته است.

شهردار فرون‌آباد عنوان کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم بیشتر مواظب فرزندان خود باشند چرا که مصرف قلیان می‌تواند مقدمه‌ای برای مصرف سایر مواد دخانی و مخدر باشد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر فرهنگ‌سازی و آگاه کردن خانواده‌ها به ویژه جوانان نسبت به مصرف دخانیات از جمله قلیان به اهمیت و نقش رسانه‌ها در این موضوع مهم اشاره کرد و ابراز داشت: اگر تنها ما اقداماتی را انجام دهیم و صدا و سیما، روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها همراهی نکنند فایده‌ای نخواهد داشت و چه بسا بدتر شود و نیاز است رسانه‌های استان بیش از گذشته تبیین کنند که چرا مصرف مواد دخانی و از جمله قلیان مضر است.

علیان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم برای ممنوعیت استعمال مواد دخانی در فضاهای عمومی و بوستان‌های شهری فرون‌آباد صورت گرفته است بیان داشت: طبق بخشنامه‌های واصله از استان تهران و شهرستان مبنی بر ممنوعیت استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی و بوستان‌ها، شهرداری فرون‌آباد اطلاع‌رسانی لازم را در این زمینه انجام داده است.

شهردار فرون‌آباد در ادامه افزود: طرح ممنوعیت استعمال مواد دخانی در بوستان‌ها، به منظور ارتقاء سلامت شهروندان و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان جهت حضور در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در حال انجام می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آن جایی که مدیریت شهری خود را موظف به تأمین حداقل امکانات جهت گذراندن اوقات فراغت و تفریح شهروندان می‌داند، از فضا و پتانسیل پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ها برای استراحت و تفریح شهروندان و خانواده‌هایشان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول