اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی نمایشگاهی

توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: با برپایی نمایشگاهی، دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری این استان در محل سالن غدیر اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است.

وی از میراث ماندگار و تولید ملی به عنوان بخش‌های دیگر این نمایشگاه نام برد و اذعان کرد: در غرفه تولید ملی انواع صنایع دستی بومی و دست‌بافت‌های محلی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در غرفه میراث ماندگار نیز بنر، استند، تابلوهای معرفی کانون‌های گردشگری و بناهای تاریخی و نقشه راهنمای استان به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

ریاحی تاکید کرد: معرفی صنایع دستی، کانون‌های گردشگری و آثار تاریخی، بیان تاریخچه مساجد تاریخی، مساجد ثبت آثار ملی و بیان نحوه مرمت مساجد از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری این استان است. 

وی صنایع دستی را عامل مهمی در پیشرفت و توسعه این استان و کشور دانست و گفت: توجه بیش از پیش به صنایع دستی موجب رونق و شکوفایی این صنعت در استان و کشور می‎شود و به عنوان عاملی موثر در توسعه اقتصادی کشور مطرح است.

وی حمایت از هنرمندان را عاملی موثر در راستای توسعه صنایع دستی عنوان کرد و گفت: لازمه رشد و شکوفایی این هنر و دستیابی به جایگاه واقعی صنایع دستی، همکاری تمام اقشار جامعه و تعامل با مسئولان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بازدیدکنندگان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 19 از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری استان بازدید کنند.

به گفته ریاحی این نمایشگاه تا 17 شهریور ماه جاری ادامه دارد و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول