اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد تأکید کرد

ثبت دوران دفاع مقدس به عنوان ماندگارترین رویداد در تاریخ کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان ماندگاترین رویداد است که به ثبت رسیده است.

ثبت دوران دفاع مقدس به عنوان ماندگارترین رویداد در تاریخ کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، ابراهیم کساییان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس را باید به عنوان ماندگارترین رویداد به نسل امروز انتقال داد و وقایع آن را برای نوجوانان و جوانان بازگو کرد.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

کساییان از خودگذشتگی، ایثار،‌ شهامت و شجاعت را از مهم‌ترین خصایص رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نسل امروز نیز باید از رزمندگان اسلام درس عبرت گرفته و با بهره‌گیری درست از خصوصیات اخلاقی آنان از کشور دفاع کرده و در صحنه دیگری به مبارزه با دشمن بپردازند.

فرماندار نظرآباد افزود: دشمن هر چه تلاش کند نمی‌تواند به اهداف خود که همانا ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است دست پیدا کند چرا که ایران اسلامی دارای جوانانی غیور و غیرتمند است که دشمن توانایی مقابله با این سیل خروشان را ندارد.

کساییان با اعلام این که باید در هفته دفاع مقدس تلاش خود را برای انتقال آرمان‌های رزمندگان اسلام و شهدا به نسل امروز دو چندان کنیم تأکید کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی با حضور رزمندگان اسلام و بیان خاطرات آن دوران می‌تواند ما را به اهداف نزدیک‌تر سازد.

این مسئول در ادامه سخنان خود بر ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: انتقال این مهم به عنوان یک ارزش باید در بین نسل امروز نهادینه شود.

وی اعلام کرد: اگر شجاعت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود امروز ملت ایران به راحتی نمی‌توانستند زندگی کنند و استقلال داشته باشند.

کساییان ادامه داد: توسعه و پیشرفت امروز کشور مرهون همان تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و از ناموس و شرف این سرزمین دفاع کردند.

فرماندار نظرآباد در پایان به برنامه‌های تدارک دیده شده هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: رژه نیروهای مسلح، برپایی همایش‌های فرهنگی به مناسبت این ایام و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان اسلام از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در نظر آباد است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول