اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اردبیل از سلامت اداری و مالی برتری برخوردار است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل از سلامت اداری و مالی بسیار بالایی برخوردار است و این سلامتی در دوران صابری در اوج بوده است.

اردبیل از سلامت اداری و مالی برتری برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: استاندار اردبیل تلاش بسیار زیادی را در سر و سامان دادن به نیروهای شرکتی و قراردادی انجام داد به طوری که ما هم اکنون نیروی قراردادی به جا مانده در هیچ دستگاهی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: این امر خود به تحول اداری و پیشبرد بهتر امور کمک کرده است به طوری که ما با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی به پیمانی و رسمی سعی کردیم این نابسامانی را در حوزه اداری و مالی برطرف کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل یادآور شد: استان اردبیل از جمله استان‌های پیشرو در تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، موقت و شرکتی بوده است به طوری که ما همه این سر و سامان دادن‌ها را مرهون تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و ارائه طرح مطلوب و مناسب برای تغییر وضعیت نیروها با اعزام به مناطق محروم بودیم.

علیپور گفت:‌ احکام استخدام پیمانی بسیاری از این نیروها تاکنون صادر شده و صدور احکام افراد باقیمانده نیز تا پایان نیمه اول امسال انجام می‌شود.

این مسئول از تلاش مدیران اجرایی و ستادی استان که به شکل گمنام سعی کردند در تحول اداری تاثیر‌گذار باشند قدردانی کرد و بیان داشت: بعد ارزشی این کار نیز در کنار ارتقای روحیه و آرامش‌بخشی به نیروها حائز اهمیت است به طوری که ما فرمانداران و مدیران اجرایی پر‌تلاشی را در این زمینه در سطح استان شاهد هستیم که به رغم برخی نارسایی‌ها سعی می‌کنند با تمام توان در این حوزه کار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیپور افزود: ما دعای خیرمان را بدرقه راه استاندار اردبیل می‌کنیم و امیدواریم با اتمام مسئولیت صابری در استان رفاقت‌ها مستحکم‌تر شده و باب دوستی تا آخر عمر برقرار باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل  تاکید کرد: هر آمدنی رفتنی را به دنبال دارد و همه ما به تودیع و معارفه‌های مختلف عادت کردیم و نباید دلخوش به مدیریت‌های چند روزه دنیا باشیم چرا که همه این میز‌ها، پست‌ها و مقام‌ها عاریتی است و دوامی بیش از چند روز ندارد.

وسواس در هزینه‌کرد بیت‌المال شاخصه صابری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی‌های سید حسین صابری استاندار اردبیل اظهار داشت: دقت در هزینه‌کرد بیت‌المال و وسواس در این زمینه که نشان از پاکدستی یک مدیر صالح و توانمند است مهمترین شاخصه سید حسین صابری در مسئولیت استانداری اردبیل بود.

ایرج بیگدلو گفت:‌ در تمام ادیان، مذاهب و مسلک‌ها ویژگی‌های شاخص انسانی نظیر مردانگی، صداقت، پاک‌دستی، احسان و دستگیری از نیازمندان سجایا و فضیلت‌های برتر شمرده شده به طوری که در تمام ادیان به چنین خصوصیات اخلاقی توجه خاص صورت گرفته است.

وی از صابری به عنوان انسان با صداقت، شجاع، قاطع درتصمیم‌گیری و پرهیز‌کننده از مصلحت‌اندیشی توصیف کرد و افزود: بر کسی پوشیده نیست که صابری با دارا بودن چنین خصیصه‌ای تصمیمات مدیریتی جدی می‌گرفت که در برخی موارد این تصمیم‌گیری‌ها مثل دارو تلخ به نظر می‌رسید اما اگر به اثر‌بخشی آن توجه می‌کردیم این داروی تلخ در ذائقه مدیران ما به حلاوت می‌گروید.

معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: در 18 ماه فرصت حضور در کنار صابری چیز‌های زیادی از چم و خم مدیریت یاد گرفتم و تلاش کردم از این انسان شایسته نیکی و خوبی به دیگران را بیاموزم.

بیگدلو در پایان سخنان خود اظهار داشت‌: ‌اذعان می‌کنم که صابری از ذخایر غنی مدیریتی در کشور است که در مسئولیت جدید نیز می‌تواند با شاخصه‌های یاد شده موفق عمل کند و حضور اکبر نیکزاد را نیز به عنوان یک نیروی بومی و مورد وثوق دولت یک فرصت استثنایی در تحول استان می‌دانم.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول