اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته عمران روستایی کوار عنوان شد

واگذاری اراضی محدوده روستاها به بنیاد مسکن

خبرگزاری فارس: در کمیته عمران شهرستان کوار بر لزوم تسریع در واگذاری اراضی ملی واقع در محدوده 21 روستای این شهرستان به بنیاد مسکن تاکید شد.

واگذاری اراضی محدوده روستاها به بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، کمیته عمران روستایی شهرستان کوار با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان با موضوع تحویل اراضی ملی واقع در محدوده روستاها به بنیاد مسکن تشکیل جلسه داد.

محمدمهدی متین کیا مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار که به عنوان دبیر جلسه آغاز کننده مباحث و موضوعات مهم این نشست بود، گزارشی از وضعیت ساخت و سازها و مشکلات روستائیان، بحث تأمین زمین مناسب به منظور احداث مسکن را عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر به این امور شد.

افشین لشنی معاون فرماندار و همچنین اکبر روستا طسوجی بخشدار مرکزی و منوچهر حاجی‌زاده بخشدار طسوج شهرستان کوار که در این نشست تخصصی حضور داشتند با تاکید بر این موضوع که خدمات ارائه شده از سوی بنیاد مسکن در رفع محرومیت‌ها و دگرگونی چهره روستاها تاثیرات بسزایی داشته است، خواستار اجرای برنامه‌ای منسجم و هماهنگ از سوی اداره منابع طبیعی و بنیاد مسکن شدند تا اراضی ملی واقع در محدوده 21 روستا به این نهاد واگذار شود.

در این جلسه تاکید شد که پس از طی مراحل قانونی نسبت به واگذاری این اراضی به مردم واجد شرایط و طبق اولویت اقدام شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول