اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال سپاهان:

پیرترین تیم ملی دنیا را در اختیار داریم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در حال حاضر میانگین سنی تیم ملی ما روی 30 سال است و تا جام جهانی هم اگر بخواهد کی‌روش با همین نفرات ادامه دهد، فکر کنم پیرترین تیم ملی دنیا را داریم.

پیرترین تیم ملی دنیا را در اختیار داریم

احمد جمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بازی با تیم پیکان هفت موقعیت مسلم گل‌زنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و نتیجه را واگذار کردیم اما در بازی برابر فجر به عقیده من نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود.

وی تاکید کرد: نیاز به این برد داشتیم تا بتوانیم با آرامش به تعطیلات برویم و این برد تیم ما را از لحاظ روحی بسیار کمک می‌کند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در حال حاضر می‌بایستی تمرکز خود را در جام باشگاه‌های آسیا بگذاریم تا بتوانیم نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی در ادامه به تعطیلی لیگ اشاره کرد و افزود: در کمال تأسف تعطیلی لیگ به ضرر همه است. به جز تیم‌هایی که در بحران هستند و می‌خواهند از بحران خارج شوند، ما در تعطیلات قبلی با بهترین شرایط و 10 امتیاز از چهار بازی به تعطیلات رفتیم، اما پس از تعطیلات در دو بازی دو شکست آوردیم و اینجاست که تأثیر تعطیلات مشخص می‌شود.      

جمشیدیان ادامه داد: آرزوی قلبی من و همه این است که تیم ملی به جام جهانی صعود کند، اما این راه صحیحی نیست که نزدیک به 20 روز لیگ کشور تعطیل شود، مگر تمام تیم‌های ملی دنیا لیگ‌هایشان را به خاطر تیم ملی این مدت زیاد تعطیل می‌کنند.

وی ادامه داد: سؤال من این است که آیا بقیه تیم‌ها نمی‌خواهند به جام جام جهانی راه یابند، پس چرا آنها لیگشان را این مدت تعطیل نمی‌کنند یا فوتبال ما بسیار آماتور است که فوتبالیست‌ها را باید دو هفته در اختیار داشته باشند یا اینکه برنامه‌ریزی‌هایمان اشتباه است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در حال حاضر میانگین سنی تیم ملی ما روی 30 سال است و تا جام جهانی هم اگر بخواهد کی روش با همین نفرات ادامه دهد، می‌شود بالای 32-33 سال که خیلی بالا است و فکر کنم پیرترین تیم ملی دنیا را داریم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول