اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خبر داد

جعل علامت استاندارد یک واحد تولیدی را پلمپ کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت:‌ واحد تولیدی «وایا» تولیدکننده انواع نوشیدنی میوه‌ای است که به دلیل جعل علامت استاندارد پلمپ شد.

جعل علامت استاندارد یک واحد تولیدی را پلمپ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر امیرحسین محتشم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از موافقت با صادر شدن پروانه استاندارد برای پنج واحد تولیدی در استان بوشهر خبر داد.

وی اظهار داشت: با نظر مساعد نمایندگان شرکت‌های بازرسی، آزمایشگاه‌های همکار، مسئولان و کارشناسان اداره کل، با صدور پروانه استاندارد پنج واحد تولیدی موافقت شد و همچنین با دستور این اعضاء پروانه هفت واحد نیز باطل شد.

وی افزود: همچنین واحدهای تولیدی شن و ماسه بنیاد بتن مزارعی (شهید نجاتی) و شن و ماسه وحدتیه هم با مصوبات کمیته علائم اول شهریور ماه سال جاری رفع تعلیق شدند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از پلمپ واحد تولیدی «وایا» در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: واحد تولیدی وایا تولیدکننده انواع نوشیدنی میوه‌ای است که به دلیل جعل علامت استاندارد پلمپ شد.

محتشم در ادامه بیان کرد: این واحد تولیدی در بازدیدهای ادواری ظاهراً تعطیل بوده و اقدام به تولید غیرمجاز و عرضه محصول به بازار استان‌های مختلف کشور کرده است، که با درایت کارشناسان اداره‌ کل استاندارد استان کرمان و در بازرسی از مراکز و استعلام آن از استاندارد استان بوشهر، جعلی بودن علامت استاندارد بر روی نوشیدنی پرتقال آن واحد محرز شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع اداره کل استاندارد استان بوشهر از این امر در خارج از وقت اداری به واحد مذکور مراجعه شد و توسط مسئول واحد حقوقی و کارشناس اداره اجرای استاندارد واحد مربوطه پلمپ شد.

وی خاطر نشان کرد: از تمامی استان‌ها می‌خواهیم که در صورت رؤیت فرآورده این واحد مذکور (نوشیدنی میوه‌ای با علامت تجاری وایا) مراتب را به این اداره کل گزارش دهند.

اداره‌کل استاندارد بوشهر مقام دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: با پایان چهاردهمین دوره جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر، اداره کل استاندارد بوشهر مقام دوم جشنواره را کسب کرد.

محتشم اظهار داشت: در چهاردهمین دوره از این جشنواره که با حضور 87 دستگاه اجرایی برگزار شد، اداره‌کل استاندارد استان بوشهر موفق شد عنوان دوم را در بخش ارزیابی عملکرد از آن خود کند.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی سال 91 که در دو بخش نظرسنجی میزان رضایت ارباب رجوع از روند خدمات در دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی عملکرد این دستگاه‎ها برگزار شد، اداره کل دامپزشکی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به طور مشترک اول و اداره کل استاندارد استان بوشهر، اداره کل ثبت احوال و بیمه خدمات درمانی نیز به طور مشترک دوم شدند.

محتشم تصریح کرد: عنوان سوم این دوره نیز به طور مشترک نصیب اداره کل امور مالیاتی، اداره کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‎ها، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شد.

وی یادآور شد: اداره کل استاندارد استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی سال 90 جایگاه دوازدهم ارزیابی عملکرد را کسب کرده بود که در سال 91 با 10 پله ترقی نسبت به سال قبل توانسته رتبه‌ دوم را از میان 87 دستگاه اجرایی شرکت کننده در این جشنواره از آن خود کند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول