اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد:

جاده چالوس از ظهر فردا یکطرفه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از تداوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس با هدف روان‌سازی ترافیک این محور در آخرین روز تعطیلات خبر داد.

جاده چالوس از ظهر فردا یکطرفه می‌شود

همایون شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه روز شنبه یازدهم شهریورماه تعطیلات 5 روزه استان‌های تهران و البرز به پایان می‌رسد، پیش‌بینی ایجاد ترافیک در محورهای اصلی استان البرز به ویژه جاده چالوس را داریم.

وی تصریح کرد: در روزهای نخست تعطیلات شاهد مسافرت بسیاری از شهروندان استان‌های تهران و البرز به مقصد استان‌های شمالی و شمال غربی کشور بودیم و به همین دلیل در روز آخر منتظر حرکت حجم زیادی از خودروها به سمت تهران و البرز خواهیم بود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه تمهیداتی برای روان‌سازی بار ترافیکی در محورهای اصلی این استان اتخاذ شده است، گفت: ما محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌ایم که از عصر امروز آغاز شده است.

شریفی گفت: اکثر این محدودیت‌ها در جاده چالوس است، چرا که در این محور باندهای شمالی و جنوبی از هم تفکیک نشده و مجبور هستیم در ساعاتی حرکت خودروها را یکطرفه اعلام کنیم.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 17 امروز جمعه دهم شهریور تا ساعت 24 تردد تمام خودروها از تونل کندوان به سمت کرج یکطرفه است.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: همچنین از ساعت 14 الی 22 حرکت خودروها از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و این امر برای تسهیل در بازگشت مسافران انجام می‌شود.

شریفی با بیان اینکه اکثر تمهیدات به روز شنبه یازدهم شهریورماه یعنی آخرین روز از تعطیلات استان‌های تهران و البرز اختصاص دارد، افزود: از ساعت 12 فردا تردد هرگونه خودرویی از ساعت 12 الی 24 از سمت جنوب به شمال ممنوع بوده و از ساعت 16 تا ساعت 24 نیز حرکت خودروها از سمت مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

به گفته وی، تردد انواع موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین باری نیز طی امروز و فردا در جاده چالوس ممنوع است.

شریفی با بیان اینکه در ساعات پایانی شنبه یازدهم شهریورماه به طور قطع حجم خودروها در محورهای اصلی استان البرز به صورتی خواهد بود که ایجاد ترافیک‌های سنگین محتمل است، تصریح کرد: مردم زمان بازگشت به استان و منازل خود را به صورتی برنامه‌ریزی کنند که در ترافیک‌های طولانی مدت گرفتار نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس راه بهترین شیوه برای تسریع در حرکت خودروها است و امیدواریم مردم به مانند گذشته همکاری و تعامل نزدیکی با ماموران پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/ز10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول