اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران تشریح کرد

ممنوعیت‏های ترافیکی محورهای منتهی به نوار شمالی کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران آخرین ممنوعیت‏های ترافیکی محورهای منتهی به نوار شمالی کشور را تشریح کرد.

ممنوعیت‏های ترافیکی محورهای منتهی به نوار شمالی کشور

مهران کرانیان دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران درباره ممنوعیت‏های ترافیکی محورهای منتهی به نوار شمالی کشور در شرق استان تهران اظهار داشت: تردد همه نوع تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است.

کرانیان تصریح کرد: همچنین تردد کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه ششم شهریور ماه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه مورخ 7 تا 11 شهریور ماه از محور هراز ممنوع است.

این در حالی است که رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان نیز گفت: ترافیک محور مواصلاتی هراز همچنان سنگین است.

علی نوری‌پور افزود: پیش‌بینی می‌شود با تاریک شدن هوا و فرارسیدن ساعات ابتدایی شامگاه امشب بر حجم این ترافیک افزوده شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران تصریح کرد: این ترافیک از تهران به سمت آمل با کندی تردد روبه‌روست و ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است که بر شدت این ترافیک در مناطق پلور تا کهرود بیش از گذشته افزوده است.

نوری‌پور یادآور شد: با آغاز برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران و تعطیلی ادارات و نهادها سیل عظیمی از مسافران و گردشگران پایتخت و استان‌های مرکزی کشور را به مازندران و دیگر استان‌های شمالی شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه همچنان محدودیت ترافیکی در این جاده شریانی کشور در ممنوعیت عبور هر نوع کامیون به جز کامیون‌های حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی در این محور برقرار است، گفت: رانندگان و مسافران استان‌های شمالی کشور باید با حرکت سرعت مطمئنه و رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر نوع حادثه و سوانح دلخراش جلوگیری کنند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول