اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

پیروزی صبا در میهمانی شهرداری ساوه حیاتی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم از انگیزه بالای تیمش برای کسب سه امتیاز در دیدار خارج از خانه مقابل شهرداری ساوه خبر داد و گفت: پیروزی در این دیدار حیاتی است.

پیروزی صبا در میهمانی شهرداری ساوه حیاتی است

امیر شمسایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مسابقه تیمش با شهرداری ساوه در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تلاش و انگیزه صبایی‌ها برای پیروزی در این دیدار خبر داد و اظهار کرد: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت است و با اینکه می‌دانیم شهرداری ساوه تیم خوبی است اما برای رسیدن به پیروزی و سه امتیاز به دیدار حریف می‌رویم.

وی از اینکه صبای قم در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور یافته است، ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: ما در دیدار این هفته با شهرداری ساوه کار بسیار سختی در پیش داریم اما با این حال صبا تیمی مدعی در بالای جدول رده‌بندی است و از این بازی سه امتیاز را می‌خواهد.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: صبای قم از تعطیلات اجباری لیگ برتر به خوبی استفاده کرده و هم‌اکنون تیم بسیار خوب و هماهنگی است، تیم ما بازیکنان حرفه‌ای دارد و هدفش از فوتسالی که این فصل ارائه می‌کند کسب قهرمانی لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه صبای قم ترکیب هماهنگی دارد که در آن بازیکنان جوان در کنار مهره‌های میدان دیده و با تجربه‌ حضور دارند عنوان داشت: با اینکه چهار هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذشته است ولی ما در بالای جدول رده‌بندی وضعیت خوبی داریم و همچنان که انسان به زندگی امیدوار است ما نیز به آینده تیم برای قهرمانی در لیگ امید داریم.

شمسایی با اشاره به نتایج خوب تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان داشت: ما در چهار بازی گذشته بازی‌های بسیار خوبی انجام داده‌ایم و هم‌اکنون نیز شدیدا به دنبال رسیدن به صدر جدول هستیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم یادآور شد: صبای قم از نفرات و مهره‌های بسیار کارآمدی که تجربه سال‌ها حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را دارند بهره می‌برد در حالی که تیم ما نفراتی دارد که می‌توانند به تیم ملی فوتسال نیز دعوت شوند.

تیم فوتسال صبای قم تا پیش از آغاز پنجمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب 9 امتیاز از سه پیروزی و یک باخت بعد از تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول