اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

پرهیز از اختلافات در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه امور استان را باید با وحدت و یکدلی و پرهیز از اختلاف به پیش برد گفت: اداره شایسته امور، حق مردم است.

پرهیز از اختلافات در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم به عزم مدیریت استان برای ایجاد فضای وفاق و همدلی بیشتر در بین دستگاه‌های استانی اشاره و اظهار کرد: امیدوارم با این هماهنگی‌هایی که برای رسیدن به همدلی و تفاهم شروع شده، شاهد فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم از سوی دولت در عرصه مدیریت شهری باشیم.

وی با اشاره به اینکه در طول دو ماه سپری شده از پذیرش مسئولیت استانداری، سلسله نشست‌ها و جلسات هماهنگی خوبی با مجموعه مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان برگزار شده است افزود: رسیدن به هماهنگی و درک مشترک از موضوعات و یک گام نزدیک شدن به وفاق، وحدت و انسجام می‌تواند مهم‌ترین دستاورد و موفقیت بزرگ این جلسات و نشست‌ها باشد.

استاندار قم با بیان اینکه امور استان را باید با وحدت و یکدلی و پرهیز از اختلاف به پیش برد گفت: اداره شایسته امور، حق مردم است و تا روزی که در مسند مسئولیت قرار داریم، باید با قوت و جدیت و پشتکار تلاش کنیم تا خادم شایسته و خوبی برای مردم و نظام باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با تبریک هفته دولت به استاندار قم و مجموعه‌های دولتی در استان گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر، فضای هم‌افزایی و همدلی خوبی در عرصه عمران و آبادانی قم به وجود آمده و به فضل الهی، آثار و برکات خوبی نیز در مدت یک سال باقیمانده خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمد آتش‌زر با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه از انتصاب استاندار جدید قم، مجموعه اقدامات و برنامه‌های پرشتابی برای توسعه و عمران قم صورت گرفته است، از فعال شدن کمیته ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان در این مدت خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در پایان دولت دهم، کارنامه درخشانی از دولت پرتلاش و مردمی در اذهان مردم قم باقی بماند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول