اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز مبارزه با استعمار انگلیس

برگزاری نمایشگاه «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» در اصفهان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» در آستانه روز مبارزه با استعمار انگلیس در خانه مشروطه اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با 12 شهریور ماه سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، نمایشگاه «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» با تاکید بر چهار محور «نظام دینی»، «نهضت بیداری»، «هویت و خودباوری» و «تمدن اسلامی» برگزار می‌شود.

با توجه به استقبال از کتاب «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» که در آستانه همایش کشوری «نظریه بیداری اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه‌ای»؛ به همت بنیاد فرهنگی تاریخی خانه مشروطیت اصفهان منتشر شده بود؛ مطالب و اسناد این کتاب در قالب نمایشگاه «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در محل خانه مشروطه اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه «سیری در چهار موج بیداری اسلامی» در محل خانه مشروطه اصفهان واقع در خیابان نشاط کوچه 14 برگزار می‌شود و بازدید از این نمایشگاه برای عموم رایگان است.

به گزارش فارس، رئیسعلی دلواری از آزادی‌خواهان جنوب ایران بود که با گردن نهادن به فرمان جهاد علیه انگلیسی‌ها در طول 34 سال زندگی‌اش نقش کلیدی در سازماندهی جنگ‌های چریکی با اشغالگران انگلیسی در جریان جنگ جهانی اول در بوشهر داشت.

رئیسعلی دلواری با ضربات متعددی که به سربازان انگلیسی در جنوب وارد کرد، نشان داد شخصیت بیداری اسلامی با نفوذ در بین عشایر، مرزبان حریم اسلام است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول