اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس خبر داد

ایجاد تحول در زندگی روستائیان با صدور اسناد مالکیت

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با بیان اینکه سند مالکیت پشتوانه‌ای محکم برای روستائیان در ابعاد اجتماعی و اقتصادی است، گفت: ثمرات این اسناد در زندگی روستائیان به طور کامل مشهود است.

ایجاد تحول در زندگی روستائیان با صدور اسناد مالکیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سید علی‌نقی لقمانی در آیین افتتاح نخستین همایش مشترک مدیران کل ادارات ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن استان فارس در سال جاری که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در اختیار داشتن سند مالکیت واحدهای مسکونی برای روستائیان یک پشتوانه محکم در ابعاد اجتماعی و اقتصادی است.

وی با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تعامل و همدلی بین دو دستگاه اجرایی را نشانه وحدت رویه و پذیرش خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: کار مهم و بزرگی با عنوان صدور اسناد مالکیت روستایی از یک دهه گذشته آغاز شده که ثمرات آن بر زندگی روستائیان مشهود و غیر‌قابل انکار است.

این مسئول گفت: دو دستگاه اجرایی به صورت مشترک در ابعاد قضایی و عمرانی در سطح بسیار گسترده‌ای شناسایی و صدور اسناد مالکیت روستایی را برعهده گرفتند که نتیجه مثبت آن ایجاد امنیت در زمینه مالکیت ساکنان روستاها و تعیین حدود اراضی است.

به گفته لقمانی، کار بزرگی در پیش روی دو دستگاه قرار دارد و امیدواریم با بهره‌گیری از تجارب ارزنده دست‌اندرکاران این بخش به توفیقات مضاعفی دست یابیم.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: با صدور اسناد مالکیت روستایی مشکلات بسیاری از مردم ساکن این مناطق حل می‌شود و آنان می‌توانند معضلات قضایی، بانکی و ضمانتی خود را به این شیوه حل کنند و از یک پشتوانه محکم برخوردار باشند.

وی از مسئولان امر خواست بعد کیفی کار را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا در آینده از بروز برخی مشکلات از جمله تعارض مالکیت‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول