اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

برخورداری 4150 خانوار روستایی از نعمت گاز در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: 61 روستا از توابع شهرستان‌های استان اصفهان گازرسانی می‌شود که در این راستا بیش از 4 هزار و 150 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

برخورداری 4150 خانوار روستایی از نعمت گاز در اصفهان

مرتضی طغیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های دولت اولویت نخست شرکت گاز استان حمایت از تولید داخلی و خرید تجهیزات، قطعات و ایستگاه‌های ساخت شرکت‌های ایرانی است.

وی از برنامه‌های شرکت گاز استان اصفهان در هفته دولت سخن گفت و  اضافه کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی کاشان، صنایع کارگاهی مبارکه و منطقه صنعتی دولت‌آباد از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه صنعتی گلپایگان را از دیگر برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد و ادامه داد: تعداد خانوارهای تحت پوشش گاز طبیعی در استان اصفهان به بیش از یک‌میلیون و 580 هزار خانوار می‌رسد.

وی افزود: بیش از 75 طرح بزرگ گازرسانی در سطح استان اصفهان همزمان با هفته دولت انجام شده که  61 روستا از توابع شهرستان‌های استان اصفهان، شاهین‌شهر، میمه، نائین و نطنز گازرسانی می‌شود که بیش از 4 هزار و 150 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

طغیانی هزینه اجرای 75 طرح بزرگ گازرسانی را 500 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هزینه آغاز عملیات اجرای پروژه‌های مختلف گازرسانی 80 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های طرح جامع اصفهان تصریح کرد: خط انتقال 24 بهارستان ـ اصفهان و خط تغذیه شهرک صنعتی بزرگ اصفهان از طرح‌های خطوط انتقال آماده افتتاح و قابل بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: تاکنون گازرسانی به بیش از 120 هزار واحد مسکن مهر عملیاتی شده که از جمله آن بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی مسکن مهر ابوزیدآباد، مسعودآباد گلستان شهرستان‌های آران و بیدگل بوده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی گازرسانی به فاز دوم مسکن مهر فولادشهر نیز آغاز شد که با بهره‌برداری از آن حدود 15 هزار واحد مسکونی مسکن مهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول