اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات اجرایی فاز 2 ساحل‌سازی دیلم آغاز شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور فرماندار و شهردار و جمعی از مسئولان دیلم، عملیات اجرایی فاز 2 ساحل‌سازی دیلم آغاز شد.

عملیات اجرایی فاز 2 ساحل‌سازی دیلم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم شهردار دیلم صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی فاز دوم ساحل‌سازی بندر دیلم گفت: این پروژه در فضایی حدود 59 هزار و 975 مترمربع و با اعتبار 17 هزار و 909 میلیون ریال احداث می‌شود.

بشیر احمدی افزود: این پروژه که شامل پارکینگ، استراحتگاه، فضای سبز، آلاچیق، شهربازی و فانوس دریایی است مکان مناسبی برای گردشگران نوروزی است.

وی طول دوره احداث و بهره‌برداری از پارک ساحلی را دو الی پنج سال اعلام کرد.

فرماندار دیلم نیز در این آیین گفت: پارک ساحلی این شهرستان با اعتبار 8 میلیارد ریال و در مساحتی بیش از هفت هکتار در قالب فازهای مختلف احداث خواهد شد.

ماشاءالله احمدی افزود: تاکنون در ساحل این بندر گردشگری اقدامات و کارهای خوبی صورت گرفته و برای افتتاح و بهره‌برداری کامل پروژه هر ساله اعتبارات مناسبی را تخصیص خواهیم داد.

وی گردشگری را به عنوان یک صنعت معرفی کرد و یادآور شد: به دلیل ساحل زیبا و امن دیلم از شهرداری خواستیم که زمینه‌های مناسب توسعه و پیشرفت در این مقوله را فراهم کند.

عملیات اجرایی حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده آغاز شد

جانشین فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیلم نیز در آیین کلنگ‌زنی حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده این شهرستان گفت: اعتبار این پروژه یک میلیارد و 370 میلیون ریال است که از محل اعتبارات سازمان بسیج مستضعفین تأمین شده است.

عباس درویشی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 240 مترمربع احداث و در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار دیلم نیز در این مراسم گفت: هر سال پنج تا شش دانش‌آموز دیلمی رتبه‌های برتر استان و کشور را در کنکور سراسری کسب می‌کنند.

ماشاءالله احمدی افزود: سال گذشته از محل اعتبارات دفاعی و امنیتی 4 هزار و 500 میلیون ریال به دریابانی دیلم برای احداث ساختمان دریابانی تخصیص داده شد که امسال این مبلغ در اختیار سپاه پاسداران برای کمک به پایگاه‌های بسیج قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول