اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث مخازن بزرگ ذخیره نفت

5 درصد نفت خام کشور در مخازن نفتی بوالفتح دیلم ذخیره می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: با احداث مخازن بزرگ ذخیره نفت در روستای بوالفتح پنج درصد از نفت خام تولیدی کشور در این مخازن ذخیره می‌شود.

5 درصد نفت خام کشور در مخازن نفتی بوالفتح دیلم ذخیره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم ماشاءالله احمدی ظهر امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت در دیلم افزود: پروژه بزرگ احداث مخازن نفتی در منطقه بوالفتح با اعتبار 3 هزار و 560 میلیون ریال آغاز شده و برای خاکبرداری آن در مجموع 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

احمدی با اشاره به اینکه این پروژه از جمله پروژه‌های مهم دولت در این شهرستان است، بیان داشت: فاز دوم این مخازن با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال عملیاتی شده و در حال ساخت است.

فرماندار دیلم در ادامه اظهار داشت: پروژه ساخت مخازن ذخیره نفت واقع در روستای بوالفتح شهرستان دیلم به کارفرمایی شرکت پترو امید آسیا و زیرسازی آن به عهده شرکت تکنیک در 96 هکتار در حال انجام است.      

وی آغاز عملیات اجرایی محور دو بانده دیلم گناوه، گازرسانی به شهر دیلم و امام حسن،لایروبی خوردیلم و پروژه آب و فاضلاب شهری دیلم را از مهم‌ترین پروژه‌های مهر ماندگار دولت در این شهرستان عنوان کرد.

احمدی با بیان اینکه در آینده امر مهم ذخیره نفت خام در این پروژه انجام می‌شود اضافه کرد: در هفته دولت چند پروژه مهم عمرانی و آموزشی در شهرستان دیلم به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی هفته دولت را فرصت خوبی برای بیان عملکردها و خدمات انجام شده به مردم دانست و افزود: مسئولان باید با تمام توان تلاش کنند در فرصت کوتاه باقیمانده دولت دهم پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان را به اتمام رسانند.

وی گفت: خدمات ارزنده‌ای در دولت‌های نهم و دهم انجام شده که باید به نحو مطلوبی به اطلاع مردم رسانده شود.

فرماندار دیلم از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در اوایل شهریور برای برنامه‌ریزی و تامین اعتبار مورد نیاز پروژه‌های نیمه تمام و اختصاص بودجه سال 91 ادارات خبر داد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول