اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خبر داد

اعمال کنترل هوشمند پلیس در 40 درصد جاده‌های کشور

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از کنترل 40 درصدی جاده‌های کشور توسط سیستم هوشمند خبر داد و گفت: باید در جاده‌هایی که حتی پلیس حضور ندارد تردد خودروها به صورت 24 ساعته کنترل شود.

اعمال کنترل هوشمند پلیس در 40 درصد جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اسکندر مؤمنی امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مرحله دوم سفرهای تابستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بالا رفتن حجم سفرها در سطح کشور نشان‌دهنده وجود جریان زندگی میان مردم است.

وی با ابراز خرسندی از حجم سفرها در سطح کشور بیان کرد: امروز حجم سفرها در سطح کشور با آهنگ رشد 15 درصدی افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه‌ها با یکدیگر ابراز کرد: امیدواریم که با مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم میزان تلفات جاده‌ای به پایین‌ترین حد ممکن برسد.

وی با ابراز خرسندی از کاهش آمار تلفات جاده‌ای در سطح کشور گفت: به دلیل قانونمند عمل کردن مردم امروز آمار تلفات در جاده‌های کشور بسیار کاهش یافته است.

مؤمنی ادامه داد: امیدواریم مردم از عجله و شتاب‌زدگی در جاده‌ها خودداری کنند تا رقم‌ تلفات و تصادفات در سطح جاده‌ها کاهش پیدا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به محور قم ـ گرمسار تصریح کرد: جلسات متعددی با مسئولان راهداری برگزار شد که در این راستا مقرر شد تا پایان شهریور ماه معایب این محور از بین رفته و این جاده به صورت استاندارد و مطابق با میزان ترددهای جاده‌ای تنظیم شود.

مؤمنی در ادامه از کنترل 40 درصدی جاده‌های کشور توسط سیستم هوشمند خبر داد و بیان کرد: باید در جاده‌هایی که حتی پلیس حضور ندارد تردد خودروها به صورت 24 ساعته کنترل شود.

وی افزود: هم‌اکنون این برنامه در محورهای تهران ـ مشهد، اصفهان ـ شیراز و محورهای شمالی کشور اجرایی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه به مرگ 27 هزار نفر در جاده‌های کشور در سال 85 اشاره و بیان کرد: امروز با تلاش‌های شبانه‌روزی این رقم با وجود 16 میلیون خودرو در کشور به 20 هزار نفر رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: ما بر این باوریم که حتی فوت یک نفر در جاده‌های کشور آماری بسیار تکان‌دهنده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول