اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حکام مرتجع عربی چاره‌ای جز تسلیم در برابر بیداری اسلامی ندارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با اشاره به نفوذ گسترده موج بیداری اسلامی در بین ملت‌های مسلمان منطقه، گفت: حکام مرتجع عربی چاره‌ای جز تسلیم در برابر موج بیداری اسلامی ندارند.

حکام مرتجع عربی چاره‌ای جز تسلیم در برابر بیداری اسلامی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی بعد از ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج اظهار کرد: به برکت نظام مقدس اسلامی شاهد موج بیداری اسلامی و بازیابی عزت و اقتدار مسلمانان هستیم و این مهم روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: بعضی از حکام عرب به جای خادم‌الحرمین شرفین بودن هم‌اکنون به عنوان خائنین به حرمین شرفین عمل کرده و با قدم نهادن در مسیر تحقق خواسته‌های ضدبشری و ضداسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام وجهه خویش را زیر سؤال برده‌اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: حکام مرتجع عربی چاره‌ای جز تسلیم در برابر موج بیداری اسلامی نداشته و باید هر چه زودتر سر تعظیم در برابر موج عدالت‌خواهی و استکبارستیزی مسلمانان فرود آورند.

ماموستا مجتهدی با تبریک هفته دولت به خدمتگزاران این عرصه اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش در مسیر رفع مشکلات و نیازهای آنان از والاترین فعالیت‌ها بوده و در دین مبین اسلام نیز از اجر فراوانی برخوردار است و در این مسیر نیز خوشبختانه نظام مقدس اسلامی با بهره‌مندی از خادمانی ساعی و تلاشگر تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به مردم کردستان ارائه کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی از لحاظ امنیت و آرامش اجتماعی دارای بالاترین جایگاه در بین کشورهای مختلف دنیا بوده و در سایه همین امنیت ملت شریف ایران قله‌های عظیم اقتدار را یکی پس از دیگری طی می‌کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید با همدلی و اتحاد از امنیت و اقتدار ایران اسلامی دفاع نماییم و در این مسیر نیز با تلاش و همت فراوان برای رفع مشکلات اشتغال، ازدواج و ناهنجاری‌های اجتماعی مختص جوانان و نسل‌های آینده انقلاب گام برداریم.

حمیدرضا گوهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج نیز در این جلسه خواستار توجه جدی دستگاه‌های اجرایی استان برای اختصاص یک‌دهم درصد از اعتبارات عمرانیشان برای خرید آثار هنری هنرمندان استان شد و از آمادگی این اداره برای ارائه هرگونه فعالیت و خدمت کارشناسی در این خصوص خبر داد.

سامان احمدی عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج نیز با اشاره به قانون خدمات مدیریت کشوری در خصوص واگذاری فعالیت‌های حوزه فرهنگی و هنری به بخش خصوصی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در روستاهای تابعه این شهرستان مطالبی را بیان کرد و خواستار توجه بیش از پیش دستگاه‌های متولی امر در این خصوص شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول