اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد

کمیسیون عمران مجلس پیگیر امور مربوط به زلزله شد

خبرگزاری فارس: عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیگیر امور مربوط به زلزله شد.

کمیسیون عمران مجلس پیگیر امور مربوط به زلزله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدحسین فرهنگی بعدازظهر امروز پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده در جلسه‌ای با مسئولان شهرستان اهر، کمک به زلزله‌زدگان منطقه ارسباران را یک وظیفه همگانی برشمرد و از آمادگی مجلس شورای اسلامی به منظور همکاری دولت و مجلس برای ارائه راهکارهای لازم و مساعدت‌های ویژه برای تسریع در عملیات اجرایی ساخت اماکن مسکونی در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما، لزوم ساماندهی مناسب دستگاه‌های اجرایی و ستادهای معین این شهرستان را برای ساخت اماکن مسکونی، روستایی و اماکن دامی مورد تأکید قرار داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو افزود: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیگیر امور مربوط به زلزله شد.

فرماندار اهر نیز در این جلسه با اشاره به خسارت جدی وارده به مناطق روستایی و شهری این شهرستان اظهار داشت: امکانات موجود و ماشین‌آلات فعلی تکافوی آواربرداری سریع به منظور آغاز عملیات اجرایی ساختمانی در تمام روستاها را نداده است.

رضا صدیقی در ادامه سخنان خود از استان‌های معین این شهرستان خواست نسبت به افزایش اعزام ماشین‌آلات سنگین به مناطق زلزله‌زده اقدام کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر بسیج عمومی تمام دستگاه‌های اجرایی برای کمک به آسیب‌دیدگان تأکید کرد.

 عباس فلاح افزود: هم‌اکنون این شهرستان به دلیل عدم پشتیبانی استان‌های معین از برنامه عقب است که امیدواریم با تداوم این کمک‌ها شاهد تسریع در ساخت مساکن زلزله‌زدگان باشیم.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول