اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان:

فطریه عام مردم استان زنجان از 1.5 میلیارد ریال گذشت

خبرگزاری فارس: معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: میزان فطریه عام مردم استان زنجان از مرز 1.5 میلیارد ریال گذشت.

فطریه عام مردم استان زنجان از 1.5 میلیارد ریال گذشت

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برپایی 900 پایگاه به منظور جمع‌آوری فطریه‌های مردمی اضافه کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره کمیته امداد استان زنجان در معابر، مصلی‌های برگزاری نماز عید فطر و همچنین میادین شهری مستقر بودند.

وی یادآور شد: تاکنون و با شمارش انجام شده یک میلیارد و 540 میلیون ریال فطریه عام در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین مبلغ فطریه سادات جمع‌آوری شده را نیز 25 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در بحث کفارات عمد و غیرعمد نیز 116 میلیون ریال در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: مبالغ اعلام شده قطعی نبوده و این مبالغ مربوط به آماری است که تاکنون شمارش شده است.

حسنلو همچنین یادآور شد: مبالغ اعلام شده در بحث کفارات، فطریه سادات و فطریه عام شامل مساجد نمی‌شود و این آمار شامل پایگاه‌های برپا شده در میادین، معابر و مصلی‌های برگزاری نماز عید فطر است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد در طول ماه مبارک رمضان از قبیل جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح کوثر برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، طرح رحمت به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند، طرح شفا برای کمک به بیماران و طرح همیان مولا به منظور تامین سبد غذایی برای خانواده‌های نیازمند از طریق توزیع همیان در بین مومنان روزه‌دار و در مساجد و هیئت‌های مذهبی با تأسی به امیرالمومنین افزود: طرح محسنین که برای حمایت مستمر از فرزندان خانواده‌های غیر یتیم نیازمند با تعهد سرانه توسط حامیان و نیکوکاران است را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول