اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه نفت آبادان:

دوربین‌ها تحریک‌کنندگان برخی از هواداران علیه باشگاه نفت را ثبت کردند

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: برخی با خرج کردن پول‌های هنگفت تعداد اندکی از تماشاگران را علیه باشگاه نفت آبادان تحریک کردند که دوربین‌های ما این افراد را شناسایی و ثبت کردند.

دوربین‌ها تحریک‌کنندگان برخی از هواداران علیه باشگاه نفت را ثبت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی رضا خلیلی‌نیا پس از برد تیم صنعت نفت آبادان مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد بودیم امروز تعداد اندکی از تماشاگران که حتی یک درصد سکوها را تشکیل نمی‌دادند با وجود برد شیرین صنعت نفت علیه کادر فنی و هیئت مدیره شعار دادند.

وی گفت: البته ما از قبل از برنامه‌ریزی برخی افراد مطلع بودیم و پیش بینی این اقدامات را می‌کردیم.

سخنگوی تیم صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: به‌دلیل آمادگی قبلی به راحتی دوربین‌های ما در سکوها تحریک‌کنندگان را شناسایی و آنها را ثبت کرد و برای ما محرز شد که دشمنان تیم صنعت نفت آبادان و مردم فوتبال دوست این شهر چه کسانی هستند.

خلیلی‌نیا افزود: در حال حاضر بنا نداریم این عده را معرفی کنیم اما این افراد را با مدرک و سند به مردم و هواداران واقعی تیم معرفی خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: تحریک‌کنندگان و دشمنان باشگاه چهره‌های شناخته شده‌ هستند و ماهیت آنها برای ما از قبل مکشوف بود اما امروز به شکل دقیق و مستند هویت و اهداف آنها برای ما معلوم شد.

وی گفت: ما برای این عده برنامه داریم و بزودی شاهد برخورد جدی با آنان خواهید بود. ما بیدی نیستیم که از این بادها بلرزیم و شعار دادن یک عده کم نمی‌تواند خللی در کار باشگاه و تیم ایجاد کند.

وی افزود: هدف این عده در این بازی برکناری کاستا و انتصاب سرمربی مورد نظر خودشان بود که مطمئناً هیچ گاه به این آرزوی خود نخواهند رسید.

خلیلی‌نیا در ادامه در خصوص تغییر مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل چند شغله بودن وی گفت: این موضوع صحت دارد و فکر می‌کنم بازی با گهررود آخرین دیدار تیم با مدیر عاملی علی حکمت خواهد بود.

وی در خصوص گزینه‌های جایگزین وی نیز گفت: گزینه‌های زیادی مطرح هستند اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول