اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر فلسطینی: لیبرمن شهرک‌نشین دزدی است که سرزمینمان را دزدیده است

خبرگزاری فارس: وزیر فلسطینی در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی علیه محمود عباس گفت که لیبرمن شهرک‌نشین دزدی است که سرزمین فلسطینیان را ربوده است.

وزیر فلسطینی: لیبرمن شهرک‌نشین دزدی است که سرزمینمان را دزدیده است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمود الهباش» وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین طی سخنانی «آویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه اسرائیل را دزدی توصیف کرد که به تمرین تروریسم می‌پردازد.

الهباش که طی نماز جمعه در مسجدی در رام‌الله سخنرانی می‌کرد، افزود: بار دیگر فردی که آویگدور لیبرمن نام دارد و وزیر امور خارجه اسرائیل است علیه ما سخن گفت، وی شهرک‌نشین دزدی است که سرزمین فلسطینیان را دزیده و در آن ساکن شده است.

آویگدور لیبرمن صبح پنجشنبه در گفت‌وگوی رادیویی گفت که «محمود عباس» از «تروریسم» در کرانه باختری حمایت می‌کند و از آنها حمایت مالی بعمل می‌آورد و حملات رسانه‌ای تحریک‌آمیز علیه اسرائیل در تریبون‌های مختلف بین‌المللی از جمله موسسات سازمان‌ ملل و کنفرانس دوربان انجام می‌دهد.

الهباش در پاسخ به این سخنان لیبرمن گفت: تروریسم واقعی آن است که سرزمین دیگران را غصب کرده و به مردم مومن تجاز کرده و سرزمین و حقوقشان را بدزدی و حق زندگی را از آنها بگیری.

پیشتر نیز لیبرمن در نامه‌های جداگانه به «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه آمریکا، «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل گفته است که عباس مانعی در برابر پیشرفت صلح است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول