اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل ستاد عمران بقاع متبرکه در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی از تشکیل ستاد عمران و آبادانی بقاع متبرکه در استان خراسان‌رضوی خبر داد.

تشکیل ستاد عمران بقاع متبرکه در خراسان‌رضوی

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تبریک هفته دولت و با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: 8 واحد مسکونی موقوفه در بلوار شهید کریمی مشهد به ارزش 3 هزار و 500 میلیون ریال و هم‌چنین بخشی از طرح توسعه بقعه متبرکه بی‌بی‌حسنیه در تربت‌حیدریه با اعتبار هزار و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: هم‌چنین طرح توسعه شبستان بقعه متبرکه امام‌زاده فاضلمند (ع) شهرستان رشتخوار با اعتبار بیش از 80 میلیون ریال نیز در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: مجموعه 700 واحدی در منطقه امامیه مشهد توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست ساخت است که اعیان 93 واحد آن در هفته دولت آماده تحویل و مابقی واحدها در دو فاز تا آبان‌ماه سال جاری تحویل می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی در ادامه بیان داشت: هم‌چنین مجموعه 127 واحدی مسکونی موقوفه عبدالله رضوی (میرزای ناظر) با واحدهای 75یا 85 متری با مشارکت اداره اوقاف ناحیه یک مشهد و بنیاد توسعه و عمران موقوفات در درست ساخت است که این مجموعه نیز تا پایان شهریورماه سال جاری آماده تحویل می‌شود.

تشکیل ستاد عمران و آبادانی بقاع متبرکه در استان خراسان‌رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد عمران و آبادانی بقاع متبرکه استان بیان داشت: این ستاد با هدف هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در جهت آبادانی و عمرانی بقاع سال گذشته تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولیت این ستاد برعهده اداره فنی استانداری و دفتر فنی و عمران اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان نیز به عنوان دبیر ستاد مشخص شده‌اند.

گنابادی‌نژاد درباره اهداف این ستاد گفت: یکی از اهم وظایف این ستاد تهیه سند اولویت‌های اجرایی بقاع متبرکه است و هم‌چنین ایجاد بانک GIS بقاع متبرکه با تمام مشخصات و پی‌گیری عملیات اجرایی موضوع بقاع از دیگر اهداف این ستاد است. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول