اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهقان در گفت‌وگو با فارس:

ارژن فارس تسلیم بازی هوشمندانه صبای قم شد

خبرگزاری فارس: سنگربان تیم فوتسال صبای قم پیروزی برابر ارژن فارس را نتیجه بازی هوشمندانه بازیکنان صبای قم عنوان کرد.

ارژن فارس تسلیم بازی هوشمندانه صبای قم شد

محمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما در بازی هفته سوم در مقابل تیم فرش آراء مشهد شایسته باخت نبودیم و متاسفانه سه امتیاز ارزشمند را در آن دیدار از دست دادیم، به همین خاطر در دیدار با ارژن فارس باید بازی را می‌بردیم.

وی تصریح کرد: روی دو گلی که از تیم ارژن خوردیم، کمی تعلل در کار دفاعی مشکل تیم ما بود اما بعد از آن بازیکنان ما حواس خود را جمع کرده و با ارائه فوتسالی هماهنگ و هجومی، یکی از بهترین بازی‌های این فصل را انجام دادند.

سنگربان تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: هماهنگی خوب بازیکنان تیم فوتسال صبا تیم فوتسال ارژن فارس را با سختی‌های فراوانی مواجه کرد و بازیکنان حریف نیز در مقابل ما دوام نیاوردند.

وی بیان داشت: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم زیرا تیم فوتسال صبای قم امسال تیمی کاملا یک دست و هماهنگ است، ضمن اینکه بازیکنان ما تلاش خوبی داشتند و در بازی‌های آتی نیز این روند موفقیت‌آمیز ادامه خواهد یافت.

دهقان در خصوص مصدومیت خود در این دیدار عنوان کرد: در نیمه دوم به دلیل برخورد در یکی از صحنه‌ها از ناحیه پای راست مصدوم شدم اما ثابت کردن این موضوع به داور مسابقه کمی سخت بود تا اینکه مجبور شدم میدان را ترک کنیم و به بیرون از زمین بروم.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بعد از خروج از زمین مسابقه به دلیل اینکه مورد مداوا قرار گرفتم، ادامه مصدومیت اجازه نداد بار دیگر به ترکیب تیم صبا بازگردم، اما خوشحالم از اینکه مسعود ایازی در درون دروازه عملکرد بسیار خوبی داشت و این بازی را با نتیجه بسیار خوبی بردیم.

دروازهبان ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم در ادامه بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: حریف ما صدرنشین لیگ برتر فوتسال یعنی گیتی پسند اصفهان است و ما دو هفته فرصت داریم که تمرینات ویژه این دیدار را انجام داده و از هر نظر آماده این بازی خانگی شویم.

وی که همراه با تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان در خرداد ماه موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شده است در ادامه تاکید کرد: هدفم این است که با ارائه بهترین بازی‌های خود در ترکیب تیم فوتسال صبای قم، ضمن تلاش برای موفقیت صبا در لیگ چهاردهم از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال دیده شوم و فرصت حضور در تیم ملی را به دست بیاورم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول