اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

ارژن فارس در میهمانی صبای قم گلباران شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبا قم در پرگل‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتسال میهمان خود تیم فوتسال ارژن فارس را گلباران کرد.

ارژن فارس در میهمانی صبای قم گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهارمین هفته از دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با انجام سه مسابقه آغاز شد و طی آن در پرگل‌ترین بازی هفته تیم صبای قم در خانه از سد تیم لبنیات ارژن فارس گذشت.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و لبنیات ارژن فارس از چهارمین هفته لیگ برتر فوتسال در حضور نزدیک به 1500 تماشاگر در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن صبا در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه جالب توجه 9 بر 2 میهمان خود را در هم کوبید.

در این دیدار که در حضور رئیس و دبیر هیئت مدیره باشگاه صبای قم یعنی محمدرضا دهناد و عباس جهان‌بینی و همچنین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یعنی امیرآبادی برگزار شد، صبا با درخششی خیره‌کننده موفق به کسب سه امتیاز شد.

زننده گل اول صبای قم ابوالقاسم اروجی بود که در دقیقه شش برای صبا گلزنی کرد اما تیم میهمان در دقایق 16 و 17 دو بار متوالی با استفاده از اشتباهات بازیکنان صبا در کارهای دفاعی به گل رسید و دو بر یک پیش افتاد.

این پایان کار نبود و در لحظات پایانی نیمه نخست صبای قم سه بار دیگر دروازه تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس را باز کرد که این گل‌ها در دقایق 18، 19 و 20 توسط علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده (دو بار) وارد دروازه تیم ارژن فارس شد.

نیمه نخست با برتری چهار بر دو به سود تیم فوتسال صبای قم به پایان رسید تا بدین ترتیب بازیکنان دو تیم به رختکن رفته و با شنیدن نصایح مربیان خود منتظر بازی در 20 دقیقه مفید نیمه دوم این مسابقه باشند.

در نیمه دوم و در دقیقه 25 مهدی حسن‌زاده با پاس دقیق برادرش علی‌اصغر حسن‌زاده موفق به زدن گل پنجم صبای قم شد، در حالی که دو دقیقه بعد در دقیقه 27 با پاس محسن حسن‌زاده، این ابوالقاسم اروجی بود که گل ششم صبای قم و گل دوم خودش را در این دیدار به ثمر رساند.

در دقیقه 30 و روی حرکت انفرادی میثم ایلانلو این بار نیز مهدی حسن‌زاده در متن حرکت قرار گرفت و توانست گل هفتم تیم صبای قم را درون دروازه تیم فوتسال ارژن فارس قرار بدهد تا صبای قم اختلاف را به پنج گل برساند.

در دقیقه 33 با پاس دقیق علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم، محمد برزگر در مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت شد و توانست با ضربه‌ای دقیق گل هشتم تیمش را در مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر به ثمر برساند.

آخرین گل این دیدار در دقیقه 38 و روی حرکت محمد کرمانی و ضربه محکم وی توسط مدافع تیم حریف به ثمر رسید تا صبای قم در دیداری خانگی به پرگل‌ترین پیروزی این فصل خود دست یابد.

شاگردان امیر شمسایی که پیش از این در دیدار با شهرداری تبریز و راه ساری در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر نیز به برتری رسیده بودند، در حضور تماشاگران خودی با کسب سه امتیاز از دومین بازی خانگی خود در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال 9 امتیازی شدند و بدین ترتیب بعد از تیم 12 امتیازی صنایع گیتی پسند اصفهان خود را به مکان دوم جدول رده‌بندی رساندند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول