اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان نکا:

سیل به 200 هکتار از شالیزارهای مازندران خسارت زد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان نکا گفت: در اثر بارندگی شب گذشته و امروز در نکا و ورود سیل به اراضی شالیزاری 200 هکتار از شالیزارهای این شهرستان دچار خسارت شد.

سیل به 200 هکتار از شالیزارهای مازندران خسارت زد

محمد محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این بارندگی در شهر نکا و حومه آن، خساراتی به زمین‌های کشاورزی، باغات و واحدهای مسکونی وارد کرد و باعث آبگرفتگی و تخریب اسباب اثاثیه حدود 300 خانوار شهری و روستایی شد.

وی یادآور شد: آب‌شستگی بخشی از جاده‌های ارتباطی به ویژه در منطقه بالادست نیز موجب خسارت شده است اما آبگرفتگی در روستای کلبستان و زیرگذر آن حل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان نکا گفت: بارندگی شب گذشته و امروز صبح در شهرستان نکا با ورود سیل به اراضی شالیزاری موجب آبگرفتگی در این اراضی و وارد شدن خسارت به آن شد.

محمودیان افزود: بارندگی شدید مناطق مرکز و شرق استان مازندران باعث آبگرفتگی روستای کلبستان از توابع بخش مرکزی شهرستان نکا و شهرک شهید عباسپور در غرب این شهرستان شد.

وی در مورد وضعیت برق منطقه سیل‌زده شهرستان نکا بیان داشت: در این منطقه نیز قطعی برق نداریم.

براساس این گزارش مسدود شدن برخی جاده‌های ارتباطی روستایی و شهری در شهرستان نکا که بر اثر بارندگی اتفاق افتاده بود بازگشایی و همچنین محور ساری به نکا نیز بازگشایی شد.

به گزارش فارس، در حال حاضر نیروهای برق شهرستان در مناطق‌ سیل‌زده شهرستان نکا حاضر هستند تا مشکلات موجود در کمترین زمان ممکن حل شود.

وقوع سیل صبح امروز در شهرستان نکا موجب بروز خسارت و قطعی برق و آبگرفتگی معابر شد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول