اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش ایلام:

طرح آموزشی 6،3،3 مهرماه امسال در ایلام اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح آموزشی 6،3،3 مهرماه امسال در ایلام اجرا می‌شود.

طرح آموزشی 6،3،3 مهرماه امسال در ایلام اجرا می‌شود

نجم‌الدین مرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم این طرح آموزشی مهرماه امسال در استان ایلام اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تحول بنیادین و استقرار نظام آموزشی 6،3،3 برنامه‌های مختلفی در استان ایلام طی ماه‌های گذشته تدوین شده است.

این مسئول اضافه کرد: از آذر ماه سال گذشته تاکنون 148 نشست شورای معاونان استان با 367 مصوبه کاربردی به چگونگی اجرای نظام آموزشی جدید و عملیاتی کردن اهداف تحول بنیادین آموزش و پرورش اختصاص داشته است.

مرجانی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی آمادگی لازم را برای اجرای این طرح مهم آموزشی در استان ایلام داشته و در این راستا تلاش کرده است.

دبیر شورای معاونین و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: فراهم کردن زمینه تحول بنیادین و ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش از مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های کاری این سازمان است.

وی ادامه داد: متناسب سازی ساختار نظام آموزشی با مراحل رشد و ویژگی‌های سنی ورود دانش آموزان به مقاطع تحصیلی جدید از مهم‌ترین ویژگی‌های اجرای این طرح مهم آموزشی است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول