اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس:

اسکان فوری مردم زلزله‌زده نیاز به چادر و آذوقه احساس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای اسکان فوری مردم زلزله‌زده نیاز به چادر و آذوقه احساس می‌شود، همچنین نیاز به سرویس بهداشتی از ضروریات فعلی مردم است.

اسکان فوری مردم زلزله‌زده نیاز به چادر و آذوقه احساس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی لاریجانی عصر امروز در سفر خود به استان آذربایجان‌شرقی که به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده صورت گرفت، در جمع مردم روستای "ولیلو" از توابع شهرستان هریس ضمن اظهار تاسف و عرض تسلیت به مناسبت زلزله‌های اهر، ورزقان و هریس اظهار کرد: لازم بود از مناطق زلزله‌زده بازدیدی می‌کردیم و به مردم این دیار این مصیبت را از نزدیک تسلیت می‌گفتیم.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت با همکاری و مشارکت یکدیگر به دنبال حل مشکلات مردم آسیب‌دیده از زلزله هستند تا هر چه سریع‌تر مشکلات زلزله‌زدگان رفع شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای اسکان فوری مردم نیاز به چادر و آذوقه احساس می‌شود، همچنین نیاز به سرویس بهداشتی از ضروریات فعلی مردم است.

لاریجانی با بیان اینکه مایحتاج اولیه مردم زلزله‌زده در حال تامین شدن است، افزود: مسئولان باید با رعایت مسائل مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در بازسازی مناطق آسیب‌دیده هر چه زودتر به این امر اقدام کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی کمک‌های مردمی را در چنین شرایطی ضروری خواند و گفت: سرمایه‌گذاری دولت در مناطق زلزله‌زده باید یکی از دستور کارهای اولویت‌دار در قوه مجریه باشد.

لاریجانی تاکید کرد: باید با کمک مردم و دولت روستاهای زلزله‌زده و آسیب‌دیده را مجدداً و هر چه سریع‌تر بازسازی و ساخت.

وی با بیان اینکه کمک‌های لازم تاکنون صورت گرفته است، تاکید کرد: چنانچه نیاز بیشتری به کمک‌های اولیه باشد، مجلس در صحنه حاضر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: واقعا در کشور یک حس همدردی نسبت به حادثه‌دیدگان از زلزله وجود دارد و باید این موضوع انعکاس واقعی داشته باشد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول