اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به انتقال مجروحان به مراکز مجهز

ضرورتی برای برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده احساس نشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به امکانات و انتقال مجروحان به مراکز مجهز درمانی ضرورت برای برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده احساس نشد.

ضرورتی برای برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده احساس نشد

خلیل ساعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پیش‌بینی و اقدامات لازم برای برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده توسط هلال‌احمر صورت گرفته بود ولی با توجه به امکانات موجود و قابلیت انتقال مجروحان به مراکز درمانی مجهز ضرورتی برای برپایی این مجموعه به وجود نیامد.

وی اهتمام 220 دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان را از جمله این امکانات دانست.

ساعی در مورد آمار تلفات این حادثه نیز رقم 227 نفری را برای کشته‌شدگان تا این لحظه اعلام کرد و گفت: با توجه به اتمام عملیات آواربرداری و امداد و نجات پیش‌بینی می‌شود رقم کشته شدگان چندان افزایش نخواهد یافت.

وی یک‌هزار و 400 نفر را تعداد مجروحان این اتفاق طبیعی عنوان کرد.

ساعی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور بر انجام عملیات بازسازی مناطق تاکید کرده است، گفت: این امر نیز منوط به برآورد خسارت، تهیه و اعلام هزینه‌های این خسارت است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه آذربایجان‌شرقی ابعاد حادثه را متفاوت عنوان کرد و گفت: ارزیابی و برآورد خسارت این حادثه زمان‌بر بود و حداقل تا سه روز آینده به طول خواهد انجامید.

وی در عین حال از آغاز شدن اقدامات لازم از سوی بنیاد مسکن برای ارزیابی و برآورد خسارات وارده به مناطق مسکونی و روستاها خبر داد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول