اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب:

دست یاری مردم مهربان ایران اسلامی التیام‌بخش آلام بازماندگان زلزله خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب در مجلس ضمن تشکر از نهادهای امدادی و گروه‌های کمک‌رسان به مردم مناطق زلزله‌زده گفت: دست یاری مردم مهربان ایران اسلامی التیام‌بخش آلام بازماندگان زلزله خواهد بود.

دست یاری مردم مهربان ایران اسلامی التیام‌بخش آلام بازماندگان زلزله خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمک به آسیب‌دیدگان از زلزله وظیفه انسانی و اخلاقی بوده و هرکس به سهم خود باید باری از دوش زلزله‌زدگان بردارد.

نماینده مردم سراب با اشاره به وجود آیات و روایات متعدد در زمینه کمک به همنوع در دین مقدس اسلام، افزود: مصداق آن شعر جهان‌پسند "بنی آدم اعضای یک پیکرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دیگر عضوها را نماند قرار" است که اکنون در زلزله شمال‌غرب کشور متجلی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان از زلزله تصریح کرد: مطمئنا مجمع نمایندگان آذربایجان در مجلس برای تسریع در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان تلاش خواهد کرد.

نماینده سراب ضمن تشکر از نهادهای امدادی و گروه‌های کمک‌رسان به مردم مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: دست یاری مردم مهربان ایران اسلامی التیام‌بخش آلام بازماندگان از زلزله خواهد بود.

نماینده سراب با قدردانی از خبرنگاران و کسانی که تلاش دارند با به تصویر کشیدن آسیب‌های وارده سهمی در تسریع کمک‌رسانی به قربانیان زلزله داشته باشند، بیان داشت: اطلاع‌رسانی خوب و سریعی در این مورد صورت گرفته است.

بهمنی با تشکر ویژه از خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌هایی که در انتقال سریع اخبار به آرام شدن جو روانی جامعه کمک کردند، گفت: اطلاع‌رسانی صحیح این رسانه‌ها فرصت سم‌پاشی‌های جهت‌دار رسانه‌های بیگانه را در این مواقع سلب می‌کند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول