اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برخورد قضایی با عاملان ایجاد حریق در بخش لاران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی چهارمحال و بختیاری از برخورد قضایی با عاملان ایجاد حریق در بخش لاران خبر داد و گفت: سازمان آتش‌نشانی در این زمینه با تمام عاملان برخورد می‌کند و از حق و حقوق مردم نمی‌گذرد.

برخورد قضایی با عاملان ایجاد حریق در بخش لاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید علیپور ظهر امروز در نشست مدیریت بحران شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: در طی سال‌های گذشته بیشترین مشکل آتش‌سوزی استان چهارمحال و بختیاری در مناطق طبیعی این استان بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون اقدامات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی در این استان در حال انجام است و ما در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

علیپور با اشاره به اقدامات سخت‌افزاری سازمان آتش‌نشانی در زمینه کنترل آتش‌سوزی در این استان، گفت: خرید خودروهای حریق مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

وی بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی کنترل آتش‌سوزی نیز از مهم‌ترین اقدامات نرم‌افزاری انجام گرفته توسط سازمان آتش‌نشانی استان چهارمحال و بختیاری برای کنترل آتش‌سوزی در این استان است.

علیپور از برخورد قضایی با عاملان ایجاد حریق در بخش لاران خبر داد و افزود: سازمان آتش‌نشانی در این زمینه با تمام عاملان برخورد می‌کند و از حق و حقوق مردم نمی‌گذرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد هیچ آتش‌سوزی در این استان نبوده‌ایم، بیان داشت: دلیل این امر افزایش فرهنگ مردم است.

علیپور اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز آتش‌سوزی در این استان و ایجاد فرهنگ احتراق و حریق، فیلمی ساخته می‌شود.

وی در ادامه از همکاری سازمان‌های دیگر با سازمان آتش‌نشانی این استان خبر داد و گفت: این سازمان تلاش می‌کند آموزش‌های لازم را در زمینه بحران حریق به مردم و مسئولان ارائه کند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول