اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور خبر داد

لانه‌سازی زنبورهای مزاحم در یک منزل مسکونی در نیشابور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: لانه‌سازی زنبورهای قرمز در تراس یک منزل مسکونی برای اهالی این خانه دردسرساز شد.

لانه‌سازی زنبورهای مزاحم در یک منزل مسکونی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی سازمان، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور محمود برئی افزود: با تماس این شهروند نجاتگران ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهار داشت: آتش‌نشانان با پوشیدن کلاه و لباس زنبورداران به لانه زنبورها نزدیک شده و با استفاده از حشره‌کش آنها را از بین برده و سپس با استفاده از گچ مسیر لانه آنها را مسدود کردند تا زنبورهای باقی‌مانده محل را ترک کنند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ١١ مورد مزاحمت زنبور به آتش‌نشانی نیشابور گزارش شده و آتش نشانان به کمک شهروندان رفته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیشابور همچنین از اعزام آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک برای رهایی انگشت نوجوان ١٢ ساله از یک مهره فلزی اتصالات آب خبر داد.

برئی با بیان اینکه تلاش این نوجوان و والدینش برای بیرون آوردن مهره فلزی بی‌نتیجه مانده بود، خاطرنشان کرد: نجات‌گران با استفاده از انگشتربر برقی اقدام به بریدن مهره فلزی کرده و توانستند انگشت این نوجوان را بدون آسیب از درون مهره آزاد کنند.

وی اضافه کرد: در اثر فشار ناشی از تنگی مهره انگشت این نوجوان متورم شده بود که همین مساله علاوه بر اینکه مانع خارج شدن مهره از انگشت می‌شد، حساسیت کار را نیز برای نجات‌گران بیشتر می‌کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول