اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درخواست تل‌آویو برای استقرار کماندوهای مصری در سیناء

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی نوشت که تل‌آویو اخیرا از طریق آمریکا از دولت مصر خواسته است تا نیروهای کماندو مصری در داخل شبه جزیره سیناء به منظور تامین امنیت آن مستقر شوند.

درخواست تل‌آویو برای استقرار کماندوهای مصری در سیناء

به گزارش فارس، "معاریو" نوشت که تل‌آویو اخیرا استقرار نیروهای کماندوی مصری در شبه جزیره سینا را درخواست کرده و با استقرار هفت گردان نظامی ارتش مصر در سیناء موافقت کرده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع رسمی اسرائیل نوشت که اسرائیل در جریان سفر "لئون پانتا" وزیر دفاع آمریکا و "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه این کشور به قاهره نامه‌‌هایی به سران مصر ارسال و از قاهره درخواست کرده است که "هرج و مرج امنیتی" در سیناء را مهار کند.

این روزنامه نوشت که خواسته اصلی اسرائیل این است که دولت مصر نیروهای کماندو را به منظور نابودی باندهای تروریستی در سیناء وارد این منطقه کرده و تنها به استقرار نیروهای پلیس و سربازان عادی در سیناء اکتفا نکند.

بر اساس این گزارش با وجود اینکه اسرائیل به مصر اجازه داده هفت گردان از ارتش خود را در سیناء مستقر کند اما مصر تعداد اندکی را مستقر کرده است و اسرائیل اعلام کرده است که هرگز با هر وسیله‌ای که مصر برای نابودی تروریست‌ها استفاده کند، مخالفتی نخواهد کرد به شرط آنکه نیروهای مصری پس از پایان عملیات به مقرهای خود در خارج از سیناء بازگردند..

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول