اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاستا:

کناره‌گیری نمی‌کنم/ خروج از این بحران ساده نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: خروج از بحران فعلی تیم صنعت نفت آبادان ساده نیست ولی می‌توان از آن خارج شد و کناره‌گیری نمی‌کنم.

کناره‌گیری نمی‌کنم/ خروج از این بحران ساده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ژوزه آلبرتو کاستا بعد از شکست سنگین تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری اظهار کرد: کلید بازی با نفت تهران، خوردن پنج گل در 10 دقیقه پایانی بازی بود.

کاستا با انتقاد از بازی بازیکنان خود و اعتراف به عدم امکان جذب بازیکنان مورد نظر خود برای نخستین بار گفت: من بازیکنان خوب زیادی را مدنظر داشتم، اما تنها امکان همین بازیکنان فعلی برایم فراهم شد.

وی در خصوص علت جدایی لئون پاچاچیان خاطرنشان کرد: در رفتن این بازیکن نیز هیچ نقشی نداشتم در خصوص دلیل رفتنش بهتر است از مدیران باشگاه سئوال کنید.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه مقصر اصلی باخت سنگین امروز خودش است افزود: مسئولیت این شکست تلخ را می‌پذیرم.

کاستا ادامه داد: باور کنید اگر بازیکنان دلخواه خودم را داشتم شرایط تیم بهتر از این وضعیت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با رد اظهارات سخنگوی صنعت نفت آبادان که گفته بود که نفت آبادان شگفتی‌ساز خواهد بود ما به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنیم خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست خبری عنوان کرد: آیا فکر می‌کنید ما بازیکنان خوبی داریم که بتوانیم این هدف را محقق کنیم.

وی در خصوص احتمال برکناریش از تیم صنعت نفت آبادان گفت: من تابع نظر مدیریت باشگاه هستم اما خودم کناره‌گیری نمی‌کنم.

کاستا با اذعان به کم‌کاری برخی بازیکنان اذعان داشت: وظیفه من جریمه کردن بازیکنان نیست تنها وظیفه‌ام صحبت کردن با بازیکنان و دادن گزارش برخی کم‌کاری‌ها و مشکلات تیم است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بعد از ارائه گزارش بازی و همچنین عملکرد بازیکنان، در خصوص برخی بازیکنان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول