اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی پاس همدان: میثاقیان اهل تبانی نیست

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال پاس همدان تاکید کرد که سرمربی آلومینیوم اهل تبانی نیست.

مربی پاس همدان: میثاقیان اهل تبانی نیست

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت هایش در مورد آلومینیوم هرمزگان و سرمربی این تیم اظهار داشت: بحثی که پیش از اتمام لیگ دسته اول کردم این بود که آلومینیوم هرمزگان نباید در دیدار با ماشین‌سازی که بسیار حساس بود با نفرات ذخیره حاضر می‌شد، چون چشم 3 تیم دیگر برای صعود به پلی‌آف به این مسابقه و عملکرد آلومینیوم بود.

وی عنوان کرد: بحث تبانی به هیچ وجه مطرح نبود، اما اکبر میثاقیان، سرمربی آلومینیوم اشتباه کرد که با نفرات ذخیره حاضر شد. میثاقیان مربی‌ای نیست که اهل تبانی باشد بلکه او دچار اشتباه شد. فوتبال ما پاک است، اما ما فوتبالی‌ها اگر خودمان کار نادرستی انجام ندهیم هیچ وقت این مسائل پیش نمی‌آید.

مربی تیم فوتبال پاس همدان تاکید کرد: مدیران عامل باشگاه آلومینیوم و ماشین‌سازی انسان‌های شریفی هستند، اما 100 بار دیگر هم می‌گویم که میثاقیان در آن بازی اشتباه کرد. درست است که صعودشان پیش از آن بازی قطعی شده بود، اما باید با نفرات اصلی بازی می‌کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول