اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ملی فوتسال امید:

با اقتدار در لیگ برتر فوتسال حاضر می‌شویم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی فوتسال امید گفت: نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال احقاق حق خود و کسب قهرمانی است.

با اقتدار در لیگ برتر فوتسال حاضر می‌شویم

علیرضا وفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی که زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم به بازیکنان تیم فوتسال صبای قم روحیه و توان مضاعفی داده است تا برای کسب مقامی در خور شأن فوتبال قم انگیزه بالایی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام منظم تمرینات این تیم زیر نظر امیر شمسایی بیان کرد: تیم از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم فوتسال صبای قم در این دوره از بازی‌ها بتواند با تکیه بر توان بازیکنان مستعدی که تمام آنها فوتسالیست‌های قمی هستند، خود را بار دیگر در فوتسال ایران به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند.

وفایی ادامه داد: از آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم، بازیکنان ما تمرینات منظم و شادابی را زیر نظر شمسایی که یک مربی کاملا فنی و کاردان است، پشت سر می‌گذارند و امید بسیاری داریم تا در مقابل رقبای خود بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده و روند موفقیت‌های فوتسال قم در کشور را تداوم بخشیم.

ملی‌پوش قمی تیم فوتسال صبا با اشاره به حساسیت مسابقات لیگ چهاردهم تأکید کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها امسال با شرکت 13 تیم مدعی برگزار می‌شود و بازیکنان ملی‌پوش تقریبا در تمام تیم‌ها حضور دارند، کادر فنی و بازیکنان ما به خوبی به دشواری موفقیت در این رقابت‌ها واقف هستند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه برای بازی‌های چهاردهمین دوره فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور تمام بازیکنان در شرایط مناسبی قرار دارند، ضمن اینکه روحیه بسیار خوبی که مربیان دارند به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا بیشتر به موفقیت در این مسابقات بیندیشیم.

وفایی عنوان کرد: هم تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و هم اینکه دیدارهای تدارکاتی درون اردویی موجب شده است تا بازیکنان از نظر هماهنگی در شرایط خوبی قرار بگیرند و ان‌شاءالله با تمام توان خود در مقابل رقبای لیگ برتری ظاهر شویم.

وی اظهار داشت: بازیکنان جوان و با انگیزه صبای قم در حالی خود را آماده حضوری قوی در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور آماده کرده‌اند که این رقابت‌ها امسال با یک تیم کمتر و در مدت 24 هفته به انجام خواهد رسید.

کاپیتان تیم ملی امید عنوان کرد: امیدواریم که صبای قم یکی از بهترین دوران حضور خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور را در این فصل تجربه کند زیرا در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات لازم به قهرمانی برسیم.

وی در پایان به آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی امید نیز اشاره کرد و بیان داشت: احتمالا از نیمه دوم شهریور ماه برای حضور در یک تورنمنت معتبر اردوی تیم ملی آغاز می‌شود که سعی می‌کنم حضور آماده‌ای در تیم امید داشته باشم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول