اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر پنجم گروه ریاضی و فیزیک در آزمون سراسری سال 91

50 ساعت در هفته برای آزمون سراسری مطالعه می‌کردم

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز مشهدی که موفق به کسب رتبه پنجم گروه ریاضی و فیزیک در آزمون سراسری سال 91 شده است، گفت: 50 ساعت در هفته مطالعه می‌کردم.

50 ساعت در هفته برای آزمون سراسری مطالعه می‌کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، میلاد اکرمی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: درس خواندن برای کنکور را از تابستان سال گذشته شروع کردم و 50 ساعت در هفته مطالعه می‌کردم و بدون استفاده از کلاس‌های فوق‌برنامه و کلاس کنکور در آموزشگاه‌ها، تنها بر کتاب‌های خودم متمرکز بودم و اولویتم کتاب‌های درسی بود.

وی ادامه داد: با توکل بر خدا و تلاش و حمایت‎های خانواده‏ام و هم‌چنین تلاش خودم تنها از کلاس‏های مدرسه بهره‎ می‎بردم و توانستم به موفقیت برسم و اگر حمایت‎های خانواده و کمک خداوند نبود، موفق نمی‎شدم.

نفر پنجم گروه ریاضی و فیزیک در آزمون سراسری سال 91 خاطرنشان کرد: نحوه درس خواندم به این شکل بود که ابتدا بر روی یک موضوع تمرکز می‌کردم و تا زمانی که به طور کامل و صحیح آن ‌را متوجه نمی‌شدم، سراغ موضوع بعدی نمی‌رفتم.

اکرمی در خصوص علایقش در دانشگاه تصریح کرد: به رشته‌های برق و مکانیک علاقه زیادی دارم و با توجه به سطح بالای علمی دانشگاه صنعتی شریف، دوست دارم در این دانشگاه تحصیل کنم.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول