اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بزرگداشت آیت‌الله گلپایگانی(ره)

کنگره فقیه آگاه آبان ماه در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کنگره بزرگداشت مقام شامخ حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره ) 18 و 19 آبان ماه در قم و گلپایگان برگزار می‌شود.

کنگره فقیه آگاه آبان ماه در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اعضای ستاد برگزاری کنگره فقیه آگاه با مدیران مسئول نشریات تخصصی استان قم در سالن جلسات این اداره کل دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در این نشست سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی سخنانی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با هدف شناسایی، تجلیل و ارائه آثار مفاخر استان قم، برگزاری کنگره بزرگداشت مقام حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) را در دستور کار خود قرار دارد.

وی در ادامه گفت: این کنگره با عنوان «فقیه آگاه» 18 و 19 آبان ماه در استان قم و همچنین گلپایگان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه به برنامه‌های این کنگره اشاره کرد و افزود: فراخوان مقالات توسط اندیشمندان، جمع‌آوری اسناد نایافته و منتشر نشده از این مرجع فقید و چاپ آن به صورت کتاب، تجدید چاپ یکی از آثار ارزشمند این فقیه وارسته و توزیع آن در میان شرکت‌کنندگان، تولید چندین نرم‌افزار نفیس، جمع‌آوری و تهیه آلبوم عکس و چاپ آن در قالب کتاب، رونمایی از تمبر یادبود ایشان، ساخت فیلم مستندی از زندگی‌نامه و آثار آن مرجع تقلید و چاپ چندین خبرنامه از برنامه‌های انجام شده و همچنین در دست اقدام این کنگره است.

اسماعیلی‌طبا افزود: برپایی دو نمایشگاه همزمان با برگزاری کنگره و همچنین برپایی مراسم بزرگداشت مقام حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره ) در نماز جمعه‌ها و حوزه‌های علمیه سراسر کشور همزمان با این کنگره از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

وی در پایان از مدیران مسئول نشریات تخصصی استان قم خواستار همکاری در خصوص درج مقالات و مطالب مربوط به حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره ) در نشریه خود و همچنین چاپ ویژه‌نامه با این موضوع شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول