اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام خواستار شد

ایجاد کنسولگری عراق در ایلام

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کنسولگری عراق در ایلام حق اساسی مردم استان است.

ایجاد کنسولگری عراق در ایلام

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته این موضوع مهم را در دستور کار قرار داده‌ام.

وی ادامه داد: استان ایلام دارای 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است و مردم این استان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس تلاش خود را صرف دفاع از کیان ایران اسلامی کردند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اکنون نوبت دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به حقوق حقه مردم استان ایلام و مطالبات واقعی آنان عنایت ویژه داشته باشند.

شوهانی تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی کنسولگری عراق در استان ایلام کمترین درخواست و مطالبه مردم استان ایلام برای تردد آسان به کشور عراق و بهره‌مندی از دیگر مزیت‌های ایجاد این کنسولگری است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا دیدارهای ویژه‌ای با وزیر امور خارجه و معاون کنسولگری وزیر انجام شده و وعده‌های لازم اخذ شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم در نخستین فرصت ممکن این مهم از سوی مسئولان وزارت خارجه محقق شود و یکی از مطالبات و آرزوهای دیرین مردم ایلام از سوی مسئولان اجرایی شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول