اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در دیدار با هنیه

رهبر اخوان‌المسلمون تحقق آشتی فلسطینیان در سریع‌ترین زمان ممکن را خواستار شد

خبرگزاری فارس: رهبر جماعت اخوان‌المسلمون مصر در دیدار با نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین تاکید کرد که قضیه فلسطین نخستین و اصلی‌ترین قضیه مسلمانان در سراسر جهان و نیز قضیه محوری اخوان‌المسلمون از زمان تاسیس این جماعت است.

رهبر اخوان‌المسلمون تحقق آشتی فلسطینیان در سریع‌ترین زمان ممکن را خواستار شد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه "الیوم السابع"، دفتر اطلاع‌رسانی "محمد بدیع" رهبر جماعت اخوان‌المسلمون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بدیع ظهر امروز با "اسماعیل هنیه" و هیئت همراه وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بدیع در این دیدار بر ضرورت اتحاد بین همه گروه‌های فلسطینی و تمرکز آنها بر مسائل اصلی تاکید کرد.

وی از همه گروه‌های فلسطینی خواست تا مسائل اختلاف‌برانگیز را کنار بگذارند و بر ضرورت تحقق آشتی بین فلسطینیان در سریع‌ترین زمان ممکن به منظور حمایت از قضیه فلسطین و همه ملت‌های دوستدار صلح تاکید کرد.

رهبر جماعت اخوان‌المسلمون همچنین از هنیه به خاطر بازدید وی از مقر این جمات و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان قدردانی کرد و برای وی و همه مسلمانان به منظور یاری رساندن به فلسطین به گونه‌ای که رضایت خداوند در آن باشد، دعا کرد.

در این دیدار هیئت همراه هنیه اعم از "محمد عوض" معاون هنیه و وزیر خارجه دولت وی، "فتحی حماد" وزیر کشور، "باسم نعیم" وزیر بهداشت، "روحی مشتهی" اسیری که پس از 25 سال اسارت از زندان آزاد شده است، حضور داشتند.

در این دیدار از جماعت اخوان‌المسلمون نیز "محمد مهدی عاکف" رهبر سابق اخوان‌المسلمون، "جمعه امین" معاون بدیع ، "خیرت الشاط" معاون بدیع، "محمود حسین" دبیرکل جماعت و "محمود غزلان" سخنگوی رسانه‌ای این جماعت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول