اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار هنیه با رهبر اخوان‌المسلمون/ برگزاری تجمع همبستگی‌آمیز با مسجدالاقصی در قاهره

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین که در رأس هیئتی از نوار غزه به قاهره سفر کرده است امروز در مقر جماعت اخوان‌المسلمون با رهبر این جماعت دیدار می‌کند.

دیدار هنیه با رهبر اخوان‌المسلمون/ برگزاری تجمع همبستگی‌آمیز با مسجدالاقصی در قاهره

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری"فلسطین الیوم"، "ابراهیم الدراوی" مدیر مرکز مطالعات فلسطین گفت که "اسماعیل هنیه" و هیئت همراه وی در مرکز عمومی جماعت اخوان‌المسلمون با "محمد بدیع" رهبر این جماعت دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

دیدار هنیه و هیئت همراه وی از دفتر ارشاد اخوان‌المسلمون در المقطم به منظور تبریک و تهنئت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و طی آن اوضاع جهان عرب و فلسطین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تجمع همبستگی‌آمیز با قدس در قاهره

کمیته قدس در اتحادیه پزشکان عرب خواستار آن شد که امروز در قاهره تجمعی در محکومیت تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر یورش به مسجدالاقصی در روز 29 ژوئیه، برگزار شود.

در همین رابطه دکتر "جمال عبدالسلام" مدیر کمیته امدادرسانی و اورژانس اتحادیه پزشکان عرب نسبت به سرانجام تهدیدات رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی در سالروز آنچه صهیونیست‌ها "تخریب معبد" می‌نامند، هشدار داد.

وی افزود که تجمع اعتراض‌آمیز در قاهره ارسال پیامی به دشمن صهیونیستی است مبنی بر اینکه مصر هرگز در مقابل عربده‌کشی‌های صهیونیست‌ها و تهدیدات آنها دست بسته نخواهد بود و نیز پیامی به جهانیان است مبنی بر اینکه قدس و مسجدالاقصی قضیه همه اعراب، مسلمانان و آزادگان جهان است و هر گونه تعدی به آن عواقب ناگواری در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول