اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه پیش از دیدار با مرسی با رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت منتخب فلسطین به نخست‌وزیری "اسماعیل هنیه" گزارش داد که هنیه امروز پیش از دیدار با رئیس جمهور مصر با رئیس سازمان اطلاعات این کشور دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

هنیه پیش از دیدار با مرسی با رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار می‌کند

به گزارش فارس به نقل از فلسطین آن لاین، هنیه عصر دیروز با یک هیئت 15 نفره وارد قاهره شده است و امروز با "مراد موافی" رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار و پس از آن نیز با "محمد مرسی" دیدار و به بررسی مسائل مختلف فلسطین خواهد پرداخت.

"طاهر النونو" سخنگوی دولت هنیه که با وی به قاهره سفر کرده است، گفت که هنیه در دیدار با موافی پرونده‌های مختلفی را بررسی خواهد کرد و نشست وی با مرسی نیز امشب خواهد بود.

النونو تصریح کرد که هنیه عصر دیروز در رأس هیئتی بلندپایه اعم از "محمد عوض" معاون هنیه، "فتحی حماد" وزیر کشور و امنیت ملی و "باسم نعیم" وزیر بهداشت وارد قاهره شد و مورد استقبال مسئولانی از سازمان اطلاعات مصر قرار گرفت.

وی افزود که هنیه در دیدار با مرسی پرونده‌های زیادی بویژه پرونده نوار غزه و محاصره تحمیلی صهیونیست‌ها بر این منطقه، قضیه قدس و یهودی‌سازی این شهر را بررسی خواهد کرد.

هنیه عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: به قاهره می‌رویم تا به مرسی به دلیل اعتماد ملت مصر به وی در انتخابات سالم و دموکراتیک تبریک بگوئیم.

وی افزود: ما در این سفر پرونده‌های قدس و نوار غزه را بررسی خواهیم کرد و پرونده قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است بویژه اینکه شبانه روز با خطراتی مواجه است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول