اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان عنوان کرد

اجرای 400 طرح توسط پلیس هرمزگان / پلیس به بهترین نحو استادیوم را اداره کرد

خبرگزاری فارس: معاون عملیات پلیس هرمزگان با بیان اینکه طی چهار ماهه امسال400 طرح عملیاتی در حوزه‌های مختلف پلیس تخصصی استان اجرایی شد، گفت: پلیس شب گذشته در بندرعباس به بهترین نحو بازی لیگ برتری را اداره کرد.

اجرای 400 طرح توسط پلیس هرمزگان / پلیس به بهترین نحو استادیوم را اداره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مدت 16 طرح در حوزه فرماندهی انتظامی بندرعباس به عنوان مرکز استان، 16 طرح در حوزه پلیس آگاهی، 56 طرح در بخش پلیس اطلاعات و امنیت و 313 طرح نیز در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است که نتایج آن در رشد ضریب امنیت و بهبود شاخص‌های امنیتی استان بسیار چشمگیر است.

وی تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها بیش از 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق، 25 تن مواد مخدر، انواع مشروبات الکلی، 30 هزار عدد تجهیزات ماهواره و اقلام دیگر کشف که در مجموع 17 هزار نفر در جرایم مختلف دستگیر شده‌اند.

به گفته معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، پلیس عملیات در چند روز گذشته اجرای طرح انتظامی ویژه نخستین بازی از مسابقات لیگ برتر را حوزه کاری داشت که خوشبختانه بدون کمترین حاشیه‌ای با همکاری مردم این مسابقه  مهم را که تا ساعت حدود یک بامداد ادامه داشت، اداره کرد.

اکبری همچنین با بیان اینکه اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی که در حوزه‌های پلیسی تخصصی منجر به بهبود شاخص‌های امنیتی استان شده است، خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس می‌تواند زمینه موفقیت عملیات‌ها و نتایج خوب آن را در پی داشته باشد.

وی با بیان توصیه‌ها و هشدارهای مختلف امنیتی، از مردم درخواست کرد با جدی گرفتن این توصیه‌ها، بستر وقوع جرم  را برای افراد سود جو فراهم نکنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول