اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

مستضعفان باید محور ارائه خدمات در جامعه باشند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: قشر مستضعف جامعه باید به‌ عنوان محور اصلی ارائه خدمات در جامعه معرفی شوند.

مستضعفان باید محور ارائه خدمات در جامعه باشند

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمدی ظهر امروز در آئین معارفه شهردار جدید ارومیه، اظهار داشت: روحیه بسیجی مسئولان در نظام جمهوری ‌اسلامی ‌ایران نمادی از اقتدار و عزت نظام است که باید حفظ شود.

وی افزود: برداشتن باری از دوش مردم وظیفه دیگری است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد تا به این ترتیب شرایط زندگانی برای قشر مستضعف و کم‌برخوردار جامعه سخت‌تر نشود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به فداکاری‌های مردم در دوران مختلف ابراز داشت: قشر مستضعف و کم‌برخودار جامعه از جمله پیشقراولان جامعه در برخورد با هجمه‌های سخت و نرم دشمنان هستند و به ‌همین دلیل باید در ارائه خدمات نیز باید در ردیف اول قرار گیرند.

محمودی با بیان این‌ نکته که خدمات شهری از سخت‌ترین و خطیرترین خدمات در هر جامعه‌ای است، گفت: شهرداران در ایران اسلامی دارای وظیفه‌ای بس سنگین هستند چرا که باید با تمام اقشار جامعه طرف باشند و همین کار یکی از فعالیت‌های ستوده شده نزد پروردگار به حساب می‌رود.

وی با اشاره به فرا رسیدن زمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر، بیان داشت: تمام شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها باید برای برگزاری انتخابات سالم و به‌ دور از هرج و مرج تلاش کرده و مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌‌غربی در پایان تصریح‌ کرد: روحیه خدمت در استان بسیار بالا است و باید به همین ترتیب نیز ادامه داشته‌ باشد تا شاهد ارتقای سطح آرامش در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول