اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با محکوم کردن پاکسازی نژادی در میانمار

حزب‌الله: آمریکا بر جنایت کشتار مسلمانان میانمار سرپوش می‌گذارد

خبرگزاری فارس: حزب‌الله لبنان جنایت‌های وحشتناک و ضدبشری علیه افراد بی‌گناه و مسلمانان میانمار را به شدت محکوم کرد و خواستار همبستگی بیشتر با این مسلمانان شد.

حزب‌الله: آمریکا بر جنایت کشتار مسلمانان میانمار سرپوش می‌گذارد

به گزارش فارس به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار از نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر و حفظ جان انسان‌ها خواست تا دست به اقدام عملی برای حمایت از این بی‌گناهان و پایان دادن به کشتار آنها بزنند.

در این بیانیه آمده است: ماشین کشتار رژیم میانمار(واقع در جنوب شرقی آسیا) مسلمانان را در مناطق مختلف از جمله منطقه آراکان نشانه رفته و کودکان و زنان را کشته و خانواده‌ها را آواره و آنها را به خارج از مرزهای این کشور می‌راند.

در این بیانیه تاکید شده است: موضوع خطرناک در این مسئله این است که این جنایت‌های هولناک با پوشش و حمایت رژیم حاکم این کشور صورت می‌گیرد که مسلمانان را بر سر دو راهی؛ طرد از کشور و یا اسکان در اردوگاه‌های آوارگان قرار داده است.

حزب‌الله اشاره کرد: موج جدید پاکسازی نژادی مسلمانان میانمار همزمان با تقویت روابط رژیم حاکم این کشور با آمریکا آغاز شد که همین مسئله سوال‌های زیادی ایجاد می‌کند مبنی بر اینکه واشنگتن در مقابل سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها چه بهایی دریافت کرده است؟ 

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول