اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

دو بار در المپیک حضور داشته‌ام اما کسی مرا نمی‌شناسد

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با وجودی که تنها کشتی‌گیر اصفهانی هستم که دو بار در المپیک حضور داشته‌ام، در اصفهان مرا نمی‌شناسند و بی‌مهری‌های زیادی به من می‌شود.

دو بار در المپیک حضور داشته‌ام اما کسی مرا نمی‌شناسد

محمد طلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کشتی گیران تیم ملی کشتی آزاد تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در فاصله باقی مانده تا اعزام تیم به لندن تمرین‌های سرعتی در دستور کار قرار دارد تا کشتی گیران آماده شرکت در مسابقات شوند.

وی با ابراز رضایت از روند آمادگی کشتی گیران افزود: در همه اوزان مدعی هستیم، زیرا جوان‌ترین کشتی‌گیر ما نیز در مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا توانست حریف قهرمان جهان خود را شکست دهد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه نتیجه‌گیری تیم ملی در المپیک به شرایط بسیاری بستگی دارد، تاکید کرد: امیدوارم تا زمانی که تیم ملی به لندن اعزام نشده، حاشیه‌ای در اطراف تیم ملی ایجاد نشود تا کشتی گیران با تمرکز کامل در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و در طول برگزاری مسابقات نیز با دوری کردن از اشتباهات، دستورات فنی کادر فنی را اجرا کنند.

وی با ابراز گلایه از بی‌مهری‌هایی که در ورزش اصفهان نسبت به وی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: تنها کشتی‌گیر اصفهانی هستم که در دو دوره مسابقات المپیک حضور داشته و عناوین جهانی و آسیایی بسیاری دارم اما در اصفهان مرا نمی‌شناسند.

انتهای پیام/ل30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول