اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع):

شهادت هدیه خداوند برای هدایت جامعه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع)گفت: شهادت هدیه‌ای از سوی خدای متعال برای هدایت انسان‌ها و حرکت در مسیر مستقیم است.

شهادت هدیه خداوند برای هدایت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری سالگرد شهدای شعبانیه سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: شهدایی که جان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند، موجب ایجاد موجی معنوی و تاثیراتی شگرف در جامعه شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با تاکید بر لزوم درک فلسفه شهادت گفت: خداوند شهادت را برای هدایت انسان‌ها خلق کرد.

وی اظهار داشت: وقتی وضعیت جامعه به سمتی حرکت می‌کند که نیاز به موجی برای بیداری احساس می‌شود، در آن صورت خداوند موضوع شهید و شهادت را رو می‌کند و با بیدار کردن جامعه، دل‌های آماده را به سوی خود جلب می‌کند.

حافظی در ادامه با اشاره به تاثیر عطر شهادت بر فضای جامعه گفت: در شهادت این شهدا، ارتباط متقابلی بین نسل جوان با موضوع ایثار و شهادت برقرار شد که بسیار بیدار کننده بود.

وی با اشاره به گذشت یک سال از شهادت شهدای شعبانیه افزود: در این مدت چه بسا افرادی بودند که رسم و راه زندگیشان دچار انحراف و غفلت شده بود اما با رسیدن موسم شهادت این شهیدان بزرگوار، از خواب غفلت بیدار شده و دوباره به رسم و راه شهدا و صراط مستقیم بازگشتند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول