اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بلغارستان:دلیلی بر دست داشتن حزب‌الله در انفجار بورگاس وجود ندارد

خبرگزاری فارس: وزیر کشور بلغارستان اعلام کرد که دلیلی بر دست داشتن حزب‌الله در انفجار سه روز پیش بورگاس وجود ندارد.

بلغارستان:دلیلی بر دست داشتن حزب‌الله در انفجار بورگاس وجود ندارد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، وزارت کشور بلغارستان اعلام کرد که هیچ دلیلی وجود ندارد که فرد انتحاری که با منفجر کردن اتوبوسی 7 اسرائیلی را کشت، از سوی حزب‌الله لبنان بوده است.

3 روز پس از این حادثه، وضعیت در بورگاس به حالت عادی خود بازگشته و به نظر می‌رسد که فرودگاه محلی به وضعیت عادی خود برگشته است.

در حالی که وزارت کشور بلغارستان وجود هرگونه دلیلی که نشان دهد حزب‌الله لبنان در انفجار 3 روز پیش بلغارستان دست داشته، اما پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند حزب‌الله در حادثه فرودگاه شهر بورگاس بلغارستان که در آن چند اسرائیلی پس از انفجار یک دستگاه اتوبوس کشته شدند، وجود دارد.

ملادنف، وزیر خارجه بلغارستان گفت: این اشتباه و نادرست است که در مرحله تحقیقات، انگشت اتهام را به سمت کشور و سازمان خاصی نشانه رفت. ما در ابتدای تحقیقات هستیم و نتیجه گیری بدون بررسی اشتباه است.

همچنین وزارت کشور بلغارستان نیز امروز اعلام کرد مردی که اتوبوس حامل سرنشینان اسرائیلی را منفجر رده است ملیّت خارجی داشته است و وزارت اطلاعات این کشور در حال انجام تحقیقاتی برای ارائه جزئیات بیشتری از هویت وی است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول